Yauze Skrevet Mai 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2013 Hei! Jeg har en volvo 240 88-mod med blinklysproblemer. Det startet med at blinklysene plutselig sluttet å funke, sånn var de En ukes tid, til idag! Da begynte de plutselig å funke igjen, men etter en liten stund så sluttet de. Nå kommer det en merkelig pipe lyd fra dashbordet når jeg prøver å blinke.. Noen som har noen forslag til hva som kan være galt? Regner med at sikring og reele blir å utelukke med tanke på at de plutselig funka igjen? Jording? Takk på forhånd! :D Er ny på forumet, så håper ikke jeg har gjort noen feil! Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mai 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2013 Finn pipe lyden. Og bytt det som piper Kan være releet som er ødelagt. Har dårlig kontakt. Noen ganger får den lagt inn, andre ganger "henger" den Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomkri2 Skrevet Juni 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2013 heisann. det kan være så enkelt som att de 2 "krokene" som holder sikringen din på plass har utvida seg over tid. så sikringen ikke får ordentlig kontakt. dra fingeren over sikringen for og se om den går lett rundt. evt ta ut sikringen og klem de 2 "krokene" litt sammen. og sett in sikringen igjen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg