b5power Skrevet Mai 23, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2013 Hei! Har søkt og søkt etter dette men har ikke funnet noe svar.. Jeg har sentrallåspumpe 8D0 862257C. Når jeg ser på listen over pumper digakom - digitale automobil kommunikationstechnik så er det jo mange som ser helt like ut men har ekstra modul for alarm og rf reciever. Det jeg da lurer på er om jeg som ikke har noen av delene kan bruke pumper som har to uttak og rette tilkoblinger , men ikke samme serienr, siden de da har ektrautstyr , men få dem fortsatt til å fungere i min bil. Finner en god del brukte pumper men ingen med mitt nøyaktige serienr. Ny er helt uaktuelt for disse ryker jo hele tida. Om jeg finner ei god ei nå så skal det forsegles og puttes i plastikk før det går i bilen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Mai 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2013 Hvorfor skal du bytte? Er det pga rotoren er ødelagt? Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b5power Skrevet Juni 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2013 Sorry for så sent svar! Nei Ikke selve rotoren men pluggene og selve pcb kortet har irret ihjel. Kommet vann i det slik som sist. Da måtte jeg bytte hele modulen pluss legge nye ledninger bak til modulen for alt var irret sunt. Ifølge verksted så er ledningene så små at de får ikke loddet dem på så jeg må bytte hele ledningsnettet og ikke bare klossene.... vel som sagt så trenger jeg hele modulen , men da jeg sliter med å finne disse brukt og ikke bil bruke over 5 lakser på en ny en , så lurte jeg på om noen hadde erfaring med å bruke modul med samme serienummer men annen bokstav til slutt. Har funnet en e pumpe mens jeg egentlig skal ha c. jeg har verken fjernstyrt sentrallås eller orginal alarm , men på e modellen er det med . Vil jeg da slite med å få den nye til å fungere eller går det greit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg