ZynThraX Skrevet Mai 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2013 Hei. Har planer om å ta en skikkelig lakkrens og polering på bilen snart. Ser at bilen har en god del "maskin" riper over alt og noen små riper enkelte steder. Bilen er en Audi A4 B8 2008 Avant, sort metallic. men hvilke produkter anbefaler dere? Jeg ser at det er svært mange som bruker Swiss wax her inne, jeg synes denne er veldig dyr. er det andre produkter dere kan anbefale til en rimeligere penge? Hvilke type maskin anbefaler dere å bruke? Dobbel pute eller enkel (Større) pute? Husker for mange år siden at jeg brukte en type kombivoks (merke husker jeg ikke) denne var litt lakkrens i, finnes det noen gode slike produkter nå? Eller er det bedre at jeg tar full skikkelig lakkrens også polerer etterpå? Er det slik at man må 1. Lakkrens 2. Polere 3. Vokse Ligg gjerne ved linker til produkter, ønsker full shinings av bilen fra topp til tå :) Mange spørsmål her, takker for alle svar :D Siter Audi A4 Avant B8 2.0 TDI 2008 (143hk) Tidligere hatt : Honda Accord 2.0 EXi 1992 (133hk) VW Passat 1.9 TDI 2001 (110hk) Audi A4 B6 1.9 TDI 2002 (131hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krekar Skrevet Mai 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2013 gå for 3m sine produkter og kjøp deg en da maskin. kan ikke mislykkes med dual maskin. 3m sin serie er det ikke så ille pris på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg