Gå til innhold

Postede innlegg/tråder forsvunnet?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Postet et høflig og hjelpsomt svar i tråden om mye svartrøyk fra 1.9Tdi. Det har blitt slettet uten så mye som en kommentar. Tror jeg postet et annet innlegg i går natt også, men husker ikke i hvilken tråd. Ikke nok med at dere har gitt meg merkelappen "provokatør", men nå har anarkiet gått for langt. Denne tråden blir sikkert også slettet uten kommentar eller advarsel ... PM blir jo ignorert.

Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Postet et høflig og hjelpsomt svar i tråden om mye svartrøyk fra 1.9Tdi. Det har blitt slettet uten så mye som en kommentar. Tror jeg postet et annet innlegg i går natt også, men husker ikke i hvilken tråd. Ikke nok med at dere har gitt meg merkelappen "provokatør", men nå har anarkiet gått for langt. Denne tråden blir sikkert også slettet uten kommentar eller advarsel ... PM blir jo ignorert.

Jeg hadde også 3-4 inlegg som er forsvunnet ...........

Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere.

Det er noen innlegg fra søndag som har blitt 'borte', og det beklager vi. Det ble gjort en feil ved bytte av server som gjorde at vi brukte data fra lørdag natt og ikke mandag morgenen når vi overførte data i går. Hvis det er noen andre feil så rapporter de gjerne her.

Mvh

Marius

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går vel bra ville bare opplyse dere så dere får fikset alt :-) ,vil også opplyse om att eg ikke mottar epost når ein tråd eg abonnerer på får nytt innlegg.

Har du sjekket innstilingene, at du har valgt (øyeblikkelig) epostmelding på aktuelle tråder du abbonerer på?

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg abonnerer på ein del tråder og ser noen av de er har nye innlegg men mottar ikke e-post sånn som eg har gjort tidligere,men eg har ikke valgt noe dette har skjedd automatisk når eg svarer på ein tråd så mottar eg epost når noen skriver innlegg etter mitt svar.

Ser eg fortsatt abonnerer på de trådene som eg ikke har mottat epost fra.

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normalt abbonerer du på alle tråder du har postet innlegg i, men default-innstilingen er at du ikke mottar epostvarsel.

Trykk på innstillinger oppe til høyre på skjermen.

Ute til venstre i neste bilde, trykk på rediger alternativer under menyen ditt medlemskap.

Under Meldinger & Varsler og Standard trådabonnementstype kan du velge varslingsmetode :)

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi nå er inne på forumendringer; Hvilke bilder får man egentlig lastet opp via opplasting fra datamaskin, altså den forholdsvis nye funksjonen?

Jeg skulle legge ut et bilde nå nettopp, uten hell. Først fikk jeg beskjed om at filen var for stor (3,16MB), fikk ordnet det ved å åpne det i Paint og lagre det på nytt, men etter det fikk jeg beskjed om at dimensjonene var feil. Har også prøvd å lagt ut bilder tatt med Instagram, men de er også i feil dimensjon.

Ikke for å virke bortskjemt, det er veldig fint å slippe å bruke Photobucket osv, men det er kjedelig at den ikke takler litt flere enn ett format. Ikke gidder jeg å redigere hvert bilde heller.

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag forsvant bilforumet heilt bort,skulle hatt ein tråd der oppdateringer og feil blir varslet,eg får bare lastet opp 600+400piksler tror eg det var det var i går kveld har ikke testet i dag.

Eg måtte inn på paint og endre bildestørelsen til 600x400piksler for og kunne legge ut bildet.

Ellers er teksten fortsatt borte når eg prøver og redigere innlegg.

Skulle hatt ein tråd der det stod om komende oppdateringer, endringer og nye funksjoner her på forumet,

kansje dere har men eg finner ikke så om der er burde den være bedre synlig.

håper dere får ordnet det etterhvert :happyhappy:

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider