Espen Solheim Skrevet Mai 30, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2013 Har du sjekket innstilingene, at du har valgt (øyeblikkelig) epostmelding på aktuelle tråder du abbonerer på? Ja alle stod på øyeblikkelik,men har har tatt alle av og så satt de på øyeblikkeligt igjen,men ser ikke ut som eg får epost nå heller. Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2013 I dag forsvant bilforumet heilt bort,skulle hatt ein tråd der oppdateringer og feil blir varslet,eg får bare lastet opp 600+400piksler tror eg det var det var i går kveld har ikke testet i dag.Eg måtte inn på paint og endre bildestørelsen til 600x400piksler for og kunne legge ut bildet. Ellers er teksten fortsatt borte når eg prøver og redigere innlegg. Skulle hatt ein tråd der det stod om komende oppdateringer, endringer og nye funksjoner her på forumet, kansje dere har men eg finner ikke så om der er burde den være bedre synlig. håper dere får ordnet det etterhvert :happyhappy: Når det gjøres oppdateringer mm. på forumet så vil det i noen tilfeller være nede mens dette pågår. Slikt blir nok ikke varslet i forkant da det er snakk om en kortere periode. Det med bildeopplasting vet vi om, det samme med redigeringsfunksjonen. Marius er på saken :) Er en tråd der brukere kan komme med innspill om det skulle være noe feil, http://www.bilforumet.no/andre_forum/ris-and-ros-forandringer-forslag-og-litt-foruminfo/212311-smae-feil-pa-forumet-og-smating.html Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2013 Ja alle stod på øyeblikkelik,men har har tatt alle av og så satt de på øyeblikkeligt igjen,men ser ikke ut som eg får epost nå heller. Dette må vi finne ut av, har satt abbonement på noen tråder selv nå så får vi se ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2013 Om du går inn på kontrollpanel og så abonement, hva står det da bak hver tråd som er listet opp? Står det ingen, øyeblikkelig, daglig eller ukentlig varsling? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet Mai 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2013 Er dere nærmere en løsning på redigering av innlegg/tråder? Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2013 Marius jobber med saken, det beste vi gjør er å gi han arbeidsro :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet Mai 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2013 Skjønner! :-) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2013 Nå er epost oppe igjen :D Gi beskjed om dere ikke får noe :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Mai 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2013 (endret) Om du går inn på kontrollpanel og så abonement, hva står det da bak hver tråd som er listet opp? Står det ingen, øyeblikkelig, daglig eller ukentlig varsling? Står øyeblikkelig eg endret alle til ingen og satt på øyeblikkelig igjen for og se om det hlelpte men mottar fortsatt ikke epost,sjekket alle innstilingene men alt ser ut til og være i orden. Nå virker redigering og eg får epost igjen :-) Endret Mai 31, 2013 av rainman Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg