Gå til innhold

Hvor mange kjører Scorpio her??

Excaliburz

Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt meg Scorpio etter å ha kjørt Sierra i lengre tid og lurer på hvor mange andre her på forumet som kjører Scorpio?

Ser at det er bare Bilteknikeren som har skrevet innlegg på forumet.

Så, alle som kjører Scorpio her på forumet....skriv inn deres modell på denne tråden.

Mvh. Kim Henriksen

onfiredevi

Scorpio 1985-modell. 2.8i V6(150hp)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde en scorpio før, en av de bedre bilene jeg har kjørt faktisk, pris/standard/årsmodell tatt i betraktning.

Har veldig lyst til å skaffe meg en slik igjen, men det får vente siden jeg skal i militæret snart.

Bilen var en 1986 2.0i gl som ble kjøpt for 2500kroner. Den svikta aldri, startet uansett og tok seg fram så godt som over alt. Den ble dessverre skrota før 15.mars pga bulka dør og defekt toppakning :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hadde en scorpio 2.4 87 mod, sinnsykt god bil og kjøre.

Hadde riktig nok ikke bilen mer en 1 mnd eller no før jeg kappa en lyktestolpe.

Har også vurdert og fikse opp bilen igjen etter krasjen, og det sier jo litt om hvor stor skaden er. Ganske solid med andre ord!!!

Det som forbauset meg mest var att bilen faktisk gikk litt bra (til størelsen og være)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Excaliburz: Jeg mistenker deg for å ha kjøpt bilen jeg var interessert i, en hvit 2.8i tilsalgs for 4000kr. Med no rød "refleksplate" som dekte hele bakenden og 15" eller 16" femeika gråe felger om jeg ikke husker helt feil.

Tror jeg så deg da det var streetmeet 16. april også. Virker som en grei bil til den prisen jeg så i annonsen.

Håper virkelig ikke jeg driter på leggen her nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Originally posted by Erik Braseth

Excaliburz: Jeg mistenker deg for å ha kjøpt bilen jeg var interessert i, en hvit 2.8i tilsalgs for 4000kr. Med no rød "refleksplate" som dekte hele bakenden og 15" eller 16" femeika gråe felger om jeg ikke husker helt feil.

Tror jeg så deg da det var streetmeet 16. april også. Virker som en grei bil til den prisen jeg så i annonsen.

Håper virkelig ikke jeg driter på leggen her nå :D

Stemmer bra det ja Erik...det er nok den jeg har kjøpt ja ;) Var iallefall ikke no katta i sekken det kjøpet nei...betalte 2200kr for bilen bare til slutt da ;)

Va på eu-kontroll med bilen 1 uke etter kjøpet...fikk 3 feil...

2'er feil på lst batteri

2'er feil på slitte bremseklosser bak

1'er feil på skiilbelysning

(men den var IKKE fin innvendig, men alt er fikset)

Og alt det er fikset nå....Men venter bare på pengene mine så kommer skiltene...

Hvordan bil kjører du nå da Erik?

Kan hende jeg ser bilen din og kommer å prater hvis jeg ser deg i byen engang da vettu :D

Bilder av bilen

http://ingdal.net/gallery_wm.php?src=/streetmeet1604/226_2669_IMG.sized.jpg

http://ingdal.net/gallery_wm.php?src=/streetmeet1604/226_2670_IMG.sized.jpg <-- Er 16-tommere ja

Mvh. Kim Henriksen

onfiredevi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...