Gå til innhold

førstegangsbil billigst mulig

Ranger emnet

Rubenevo

Anbefalte innlegg

hei!

er på utkikk etter en bruktbil som skal brukes som førstegangsbil, og er er kriteriene mine:

-billig å ha

-morsom å kjøre

-ligger fint på veien

-drar godt (minst 100 hk, men vil helst ha mer)

-gjerne veteran (slipper veiavgift)

-bra utseende (fin å se på)

vet at ikke alt dette er mulig sammen, eller veldig lite sannsynlig. men håper at det er hjelp å få her ang tips.

budsjettet er foreløpig på rund 17.000 men da skal alt være betalt (årsavgift osv). vil helst bruke mindre hvis mulig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er billig å ha, morsom å kjøre, ligger meget godt på veien, over 100 hk, snart veteran (om 5 år) og ser ok ut.

http://www.bilforumet.no/kjop-og-salg/biler-til-salgs/304639-selges-88-audi-80-kamei-stylet-og-lett-trimmet.html

innmari fin bil, er noe sånt jeg kunne tenkt meg. Men det er 7 timer (nesten 8) fra der den står til der jeg bor og det er litt langt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

artig det! :).. leter også etter førstegangs bil til rundt 20.000. men finner jeg noen tusenlapper til så kommer det sikkert godt med. men har bestemt meg sjølv. att airbag er ett must. og helst abs bremser!.. men en ting som er verre med er og finne den slags bil her i tromsø. men ser jeg lenger sør i landet. så går sånne biler en hel masse av hver dag. mens her er det ingen så si. man skal være utrolig heldig hvist det dukker opp noe man er på " utkikk " etter. sånn som merchedes benz 230.. ser en hel masse av de sør på. til rundt 30.000. men ingen her i nord som sagt. og det er jo litt synd da. prøvde og ta lappen for 8 år siden. men strøyk på teori prøven .. også tenkte jeg . man skulle prøve nå etter jul. men strøyk da også. 9 feil. man kan ha 7!. så 2 kryss ifra og klare den stakkars papir delen!!! :(((.. irriterende men sant. men så har jeg sottet ett mål til da. att jeg ikkje skal la det gå 8 år til før jeg prøver neste gang. så man er vell på vei. for og si det sånn!!! ;)))~..

Lenke til kommentar
Del på andre sider