kegil Skrevet Mai 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2013 Hei! Som det står i tittelen, så lurer jeg på hvordan jeg kan få strammet håndbrekket på min Golf 4? Også lurer jeg på hvordan jeg lufter bremsene, hørt man bare trenger å åpne en skrue på hver kalipper, stemmer dette? Mvh Kegil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2013 Det skal normalt ikke være nødvendig å stramme håndbrekket da dette justerer seg selv (i caliper). Når du skal lufte anbefaler jeg å bruke Gunson G4062 Eezibleed Kit, du kan da åpne en og en lufteskrue . Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Mai 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2013 Kan stramme håndbrekket manuelt under askebegeret bak i midtkonsollen,mine caliptere er ett år gamle men de strammer opp håndbrekket selv så eg har måttet stramme denne skruen. Du må fjerne askebegeret og koppholderene så ser du rett på ein 10mm mutter som du strammer. Du kan også lufte bremsene med ein gjenomsiktig slange med ventil i enden,disse selger de på biltema men da er det best og være to ein til og pumpe og ein til og stille lufteskruen. Har du muligheten så kjøp ett sånn sett som quatro73 anbefaller det er mye bedre og lettere med disse. Lykke til :-) Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg