Gå til innhold

ventilløftere og tettinger

Caesar

Anbefalte innlegg

Neida! trenger ikke og ta av toppen, må bare passe på at stemplet står i øvre døpunkt når du skal byte tetningsringene.

Har selv bytta tetningsringer på min, men da hadde jeg ett spesialverktøy fra verksted til og klemme sammen no, slik at en kan ta av det som holder ventilen riktig (er litt vanskelig og forklare)

Ventil løfterene er bare og sgru av løftearmen og ta den rett opp. Men husk og sjekke kammen før en bytter løfterene, hvist kammen er slitt så må du ikke sette i nye løftere, for da spiser den bare løfterene.

Håper jeg var noe til hjelp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår