Gå til innhold

Ulyd ved sving til venstre...

kalledreng

Anbefalte innlegg

Har fått en ulyd når jeg svinger til venstre, og noen ganger i dumper..

Lyden kommer å går, og når jeg var på verksted så var den ikke der..

Fikk endelig tatt den opp, og ville høre med dere her inne.. Noen som har vært borti en slik lyd før, evt hva det kan være??

Kommer til å dra ned til verksted til mandag, men tenkte å høre her inne..

Først høres lyden fra innsiden av bilen, også kommer lyden med vinduet oppe etterpå.. Kjenner jeg får helt vondt, når jeg hører lyden..

Fra 15-16sek ut i videoen er lyden som skremmer meg mest..

Fint hvis noen her inne kan hjelpe meg litt..

2010 Ford focus, 1,6l. Gått 70000km

http://youtu.be/HpKmVpDK1t8

Endret av kalledreng
land til bil info
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å få det vekk, men gikk dårlig..

Er en slags mekanisk lyd.. Høres nesten ut som et slag mot metall, men lyden dør ut med engang.. Virker som det kommer i fra fronten, da lyden blir mye sterkere når jeg åpner vinduet..

Når vinduet er igjen, så høres det ut som noe ligger løst bak ved reserve hjulet.. dunk dunk.. Jeg trudde det var det, helt til jeg åpnet vinduet..

Det er vel den nærmeste måten jeg klarer å forklare den på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve på det.. Fikk beskjed om at hjul lagerene var bra, men man vet jo aldri for det..

Ja, lyden kommer vel nå bilen gynger litt.. Bilen vil jo gynge litt når man kjører over dumper, så det regner jeg med at det har noe med saken å gjøre.. Er aldri en lyd, når jeg svinger til høyre eller kjører rett fram..

Hvis jeg svinger kraftig fra side til side, så kommer den ofte.. Men like fort som den er der, så er den vekk igjen..

Er nok noe som begynner å bli dårlig, men spørsmålet er jo HVA.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider