Gå til innhold

Kjøpes: Alle ruter til volvo 240 GL stasjonsvogn

Ranger emnet

EivindAO

Anbefalte innlegg

Har en Volvo 240 Stasjonsvogn som no står helt uten ruter etter herverk, og jeg ønsker å kjøpe nye ruter og ei helt ny bakluke om mulig.

jeg ønsker å vite pris siden regninga går til han som ødela rutene på bilen så snart han kommer ut av arresten.

[ATTACH]38857[/ATTACH]

[ATTACH]38858[/ATTACH]

og er det noen som vet hvordan siderutene bak er festet på disse bilene kansje ?

post-63774-13804855064475_thumb.jpg

post-63774-13804855064528_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig da,har du sett på NBFbildeler.no/finndel.no/bildeledatabasen ?

Irriterende når sånt skjer da,skulle hatt skikkelig omgang bank han som har gjort dette.

Eg hadde spurt på bilglass verksted om de kan få tak i vinduer,nye sånn att det svir litt for den som har gjort det.

Ta og ring og hør om de kan få tak i,vi er ein del av glass drive på jobb og vett vi får tak i til eldre biler i noen tilfeller.

Ellers er det hurtigruta carglass/autoglasskjeden.no/bilglass.no.

Lykke til :-)

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ordne det på den dyreste måten,skal ikke måtte stå i timevis og skifte glass gratis pga av han sin idioti.

Bakluke ordner du gjennom høgger men eg hadde fått dette montert på verksted evt spør der du leverer bilen for skift om de kan ta og montere om du ordner ny luke,håper det ordner seg raskt for deg :-)

Husk og klarere dette med forsikring/politi før du setter bilen på verksted,er surt om du selv må stå for rekning og så i etterkant kreve penger fra han.

Vett jo ikke eg hva du har fått beskjed om eller blitt enig om.

Endret av rainman

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider