Dee Jay Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 Vet ikke om denne er lagt ut her før, men jeg tar en sjans. Vet ikke om jeg skal le eller gråte: Wrecked Exotics Siter Stay UnderGround Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Slikt gjør meg trist.. Men det ser ut som motoren har klart seg da.. ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Så er den høyre rattet, så føreren har vel antakeligvis overlevd. :) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Er værre med en evt passasjer.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Originally posted by Loppa Så er den høyre rattet, så føreren har vel antakeligvis overlevd. :) Det som er litt synd er at bildet er speilvendt. Se på R`en i grillen. Så her var det nok minst én person som måtte bøte med livet... Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Originally posted by famir Det som er litt synd er at bildet er speilvendt. Se på R`en i grillen. Så her var det nok minst én person som måtte bøte med livet... Vet ikke hvordan du skriver R, men.. hehe.. ser riktig ut for meg.. men, du vet jo hvordan jeg er..:cocain: Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Originally posted by LupoB0Y Vet ikke hvordan du skriver R, men.. hehe.. ser riktig ut for meg.. men, du vet jo hvordan jeg er..:cocain: Den er kanskje riktig... Når jeg titta på GT over så så det ut som om at det var riktig... hehe *gni søvnen ut av øynene* Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 *puh* Godt å vite at jeg ikke er drita på jobb igjen.. :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Originally posted by LupoB0Y *puh* Godt å vite at jeg ikke er drita på jobb igjen.. :D Hehe. Hender at du også er det i blandt? Spesielt helgevaktene! :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Originally posted by Dee Jay Vet ikke om denne er lagt ut her før, men jeg tar en sjans. For min del skal jeg holde meg langt unna store firhjulstrekkere.. http://www.wreckedexotics.com/corvette/corvette_050902_02.shtml Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Originally posted by Corvette For min del skal jeg holde meg langt unna store firhjulstrekkere.. http://www.wreckedexotics.com/corvette/corvette_050902_02.shtml Corvette blir hunta av store 4x4! Fordele med vette`n er at den greier å akse fra de fleste som kommer for å kjøre oppå den da... :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 de som driver denne sida hater nok biler.. gjør vondt når jeg ser bildene der... for meg er det akkurat som å se et lik :( Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Originally posted by thoos de som driver denne sida hater nok biler.. gjør vondt når jeg ser bildene der... for meg er det akkurat som å se et lik :( Du skulle sett den ene A6en hos høggern i Arvika.. Fy faen så stygg.. Jeg har aldri sett noe i nærheten av så ille før, bilen var fullstendig knust... Det daua noen i den og da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Oktober 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2002 . Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2002 Okej.. nå blir jeg litt kvalm. Roadkills er greit, men når man skjønner at menneskeliv har gått tapt, er det stygt med sånne bilder.. Måtte bare si min mening.. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg