Gusern Skrevet Juni 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2013 Går det an å søke om å få lov til å øvelseskjøre før fører har hatt lappen i mer enn 5 år i strekk. I mitt tilfelle har fører hatt lappen i bare 4 år i strekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Juni 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2013 Kan aldri tenke meg at du vil få innvilget en slik søknad. Ikke bare 5 år som gjelder,ledsager må også ha fylt 25 år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Juni 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2013 Hva er problemet med å øvelseskjøre lovlig? Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juni 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2013 øvelsekjør på autoslalom, hehe :) Der er det lovlig Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet Juni 3, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2013 Takk jeg kan reglene om øvelseskjøring og det er jo som sagt ikke mulig å ovelseskjøre lovlig , da fører bare har hatt lappen i 4 år. Noen som vet om noen har fått innvilget en slik søknad? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Juni 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2013 Hva hadde du tenkt og legge til grunn for å få innvilget din søknad? At ledsageren mangler 1 år? Tror ikke det er grunn god nok. Men det er jo bare og slenge inn en søknad så finner du det ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet Juni 3, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2013 Har aldri hørt om noen som har søkt om det så er jo greit å vite om noen har erfaring på det området :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg