moarlow Skrevet Juni 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2013 Hei, etter et lite uhell helt på tampen av vinteren, traff jeg en fortauskant. Heldigvis gikk det meste greit bortsett fra en bøyd stålfelg og noe litt verre:-/ den drar til høyre, siden det er den siden som traff kanten. Tror jeg må holde ratte ørlite til venstre også for at den skal kjøre helt rett. Den er verst når jeg gir på og når jeg bremser. Men jeg har ikke hatt tid til å ordne det før nå, når jeg så at de splitter nye yokohama hjula mine er slitt fra midten og inn mot bilen. Er ganske merkbart slitt også! Er bare på høyre siden det er slitt. Så da lurer jeg på hva som må byttes da:-) Det er en corolla ke70 med kun 60k på tellern:-) På forhånd takk:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Juni 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2013 Du må ta en hjulstillingskontroll på bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moarlow Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2013 Du må ta en hjulstillingskontroll på bilen. Hva sier de til kappa fjærer på verkstedet da haha:-P er ikke snakk om mye, 2 runder foran og 1 bak, akkurat nok til at de sitter fast med litt spenn når dempern er helt utstrekt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Juni 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2013 Kjøreforbud i verste fall. Mulig de ikke legger merke til det og det er mulig de mener det ikke har noen hensikt å ta kontroll pga kappede fjærer. Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moarlow Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2013 Var det jeg var redd fot :-/ noe jeg kan gjøre selv for at den kan dra mindre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Juni 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2013 Bilen må ha en hjulstillingskontroll for å bli bra igjen. Du bør før det sette på original fjærer eller et godkjent senkesett. Senke bilen slik som du har gjort er livsfarlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Juni 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2013 Støtter innlegget til Rsele. Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg