marius242R Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Noen som har erfaring med JBL Decade 6x9 høytalerer? Er de så bra som det sies? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 er de høytalerne jeg har vært mest fornøyd med i allefall! absolutt verdt pengene :) ps. de heter vel JBL T595 ellerno nå. Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford_fosgate_no66 Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Jeg har 2 par jbl decade i bilen , 2 i fremdørene og 2 i hatt hylla. Jeg har prøvd flere typer 6x9 ,men disse er helt klart best. Dem har god bass og veldig fin tone gjenngivelse. ABSOLUTT VERD PENGENE. Siter Europeisk reginal mester db drag 2007(ss3-4) 2. Plass Nm dB drag 2007 (Superstreet 1-2+) 1. plass norges cup dbdrag 2007 Pers dbdrag 158 dB Audi S4 2,7 biturbo 99 mob. (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Bare pass på at det er de ekte JBL Decade T-595, og ikke disse etterligningene... De er garantert ikke i nærheten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorn_h Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Originally posted by Bisarre Bare pass på at det er de ekte JBL Decade T-595, og ikke disse etterligningene... De er garantert ikke i nærheten. Er de som de selger på brl i sverige ekte jbl decade? de koster ca 2000 Siter 92`Sierra sedan Sapphire 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Om det står JBL Decade T-595 på dem, så... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorn_h Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Originally posted by Bisarre Om det står JBL Decade T-595 på dem, så... Selger du de eller? Ser at du selger jbl forsterkere og bassere Siter 92`Sierra sedan Sapphire 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Har et demobrukt til 1400,-.... Ellers så vil et slikt sett koste 2490,- Veil 2795,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorn_h Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Originally posted by Bisarre Har et demobrukt til 1400,-.... Ellers så vil et slikt sett koste 2490,- Veil 2795,- De er helt i orden? Ingen synlige skader eller noe? Spilt hardt med? Siter 92`Sierra sedan Sapphire 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Jeg er ikke i butikken akkurat nå, men jeg skal få sjekket det, og gi deg tilbakemelding i morgen. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 1400,- er veldig rimelig for ett slikt sett..om de er pent behandlet ihvertfall :) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorn_h Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Originally posted by Bisarre Jeg er ikke i butikken akkurat nå, men jeg skal få sjekket det, og gi deg tilbakemelding i morgen. :) HAr du fått sjekket det opp? Siter 92`Sierra sedan Sapphire 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hissig_Pannekake Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 j har no greier, identiske med jbl decadere, MEN d står ikke jbl på de, men spiller like bra syns jeg, (lenge siden j her hørt "EKTE" jbl) fikk beskjed om at disse var identiske, men likevel en slags kopi siden decadere ikke produseres lenger... fikk de billig men er uansett kjempe fornøyd, spiller fletta av alt j har hørt fra pioneer el sony 6*9 Siter 2010 VW Scirocco X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Originally posted by m_leikfoss j har no greier, identiske med jbl decadere, MEN d står ikke jbl på de, men spiller like bra syns jeg, (lenge siden j her hørt "EKTE" jbl) Tja...det er vel å dra det litt langt...spør du meg ihvertfall :D Originally posted by m_leikfoss fikk beskjed om at disse var identiske, men likevel en slags kopi siden decadere ikke produseres lenger... JBL Decade produseres enda de...det er bare det at visse forhandlere ikke får love å selge dem....skal ikke nevne hvilke :D De firmaene dette gjelder har en stygg tendens til å si mye rart om de originale Decade'ene....dem om det.... Originally posted by m_leikfoss fikk de billig men er uansett kjempe fornøyd, spiller fletta av alt j har hørt fra pioneer el sony 6*9 Pioneer og Sony er nok å regne som lettvektere når det gjelder 6x9" er jeg redd :D ...and another thing...smaken er som kjent som baken.... :D Ta meg for eksempel...synes ikke JBL Decade høytalerne låter spesielt bra...MEN...jeg kan..og vil...anbefale dem...til folk som skal ha 6x9" som spiller HØYT :D For på det området er de rimelig uslåelige pr. idag ihvertfall :D @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hissig_Pannekake Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 trodde ikke de lagdes lenger jeg, j lærer no nytt hver dag takket være bilforumet.... hehe jaja j er ikke no "mester" i bil anlegg, og for de summer j gidder og legge i det så er j utrolig fornøyd :D syns de spiller høyt ja, men kan spille rent/pent oxo, hører på mye rart og syns de duger som allround talere Siter 2010 VW Scirocco X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg