Gå til innhold

JBL Decade

Ranger emnet

marius242R

Anbefalte innlegg

Jeg har 2 par jbl decade i bilen , 2 i fremdørene og 2 i hatt hylla.

Jeg har prøvd flere typer 6x9 ,men disse er helt klart best.

Dem har god bass og veldig fin tone gjenngivelse.

ABSOLUTT VERD PENGENE.

Europeisk reginal mester db drag 2007(ss3-4)

2. Plass Nm dB drag 2007 (Superstreet 1-2+)

1. plass norges cup dbdrag 2007

Pers dbdrag 158 dB

Audi S4 2,7 biturbo 99 mob. (bruksbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

j har no greier, identiske med jbl decadere, MEN d står ikke jbl på de, men spiller like bra syns jeg, (lenge siden j her hørt "EKTE" jbl)

fikk beskjed om at disse var identiske, men likevel en slags kopi siden decadere ikke produseres lenger...

fikk de billig men er uansett kjempe fornøyd, spiller fletta av alt j har hørt fra pioneer el sony 6*9

2010 VW Scirocco

X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI

X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by m_leikfoss

j har no greier, identiske med jbl decadere, MEN d står ikke jbl på de, men spiller like bra syns jeg, (lenge siden j her hørt "EKTE" jbl)

Tja...det er vel å dra det litt langt...spør du meg ihvertfall :D

fikk beskjed om at disse var identiske, men likevel en slags kopi siden decadere ikke produseres lenger...

JBL Decade produseres enda de...det er bare det at visse forhandlere ikke får love å selge dem....skal ikke nevne hvilke :D

De firmaene dette gjelder har en stygg tendens til å si mye rart om de originale Decade'ene....dem om det....

fikk de billig men er uansett kjempe fornøyd, spiller fletta av alt j har hørt fra pioneer el sony 6*9

Pioneer og Sony er nok å regne som lettvektere når det gjelder 6x9" er jeg redd :D ...and another thing...smaken er som kjent som baken.... :D Ta meg for eksempel...synes ikke JBL Decade høytalerne låter spesielt bra...MEN...jeg kan..og vil...anbefale dem...til folk som skal ha 6x9" som spiller HØYT :D For på det området er de rimelig uslåelige pr. idag ihvertfall :D

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde ikke de lagdes lenger jeg, j lærer no nytt hver dag takket være bilforumet....

hehe jaja j er ikke no "mester" i bil anlegg, og for de summer j gidder og legge i det så er j utrolig fornøyd :D

syns de spiller høyt ja, men kan spille rent/pent oxo, hører på mye rart og syns de duger som allround talere

2010 VW Scirocco

X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI

X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on

Lenke til kommentar
Del på andre sider