coolface Skrevet Juni 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2013 Hei! Har fått sansen for honda sine biler, og da særlig integra. Men ut i fra hva jeg har hørt og sett på bilder er ikke plassen all verdens. Jeg er 1.94 høy og er ganske kraftig. Vil jeg få plass i bilen? Prøvde en mr2 en gang og det gikk rett og slett ikke. Noen som har erfaring her og kan hjelpe :)? Kjedelig å reise langt for å se på bil for så å finne ut at jeg ikke får plass i setet :p. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heenster Skrevet Juni 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2013 Fetteren min kjøpte den første hvite nummererte Integra Type R på skilter i Norge. Og for en morsom bil og kjøre. Denne er helt klart på topp 5 listen over det artigste jeg har kjørt noen gang :) Henger som bare det på veien og har en helt vanvittig rå lyd fra 5500rpm til 9600rpm. Finnes ikke dreiemoment i disse motorene så blir mye giring ;) Men det er bare morsomt i denne bilen. Er selv 192cm høy og satt helt greit bak rattet tur retur Arendal - Oslo uten og bli sliten. Men kunne vært litt bedre plass også for at det skulle blitt veldig komfortabelt da :) Men kan anbefale denne bilen, vanvittig morsomt på alle områder :) Siter 98 Audi A6 Avant 4B,C5 2,4 30V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coolface Skrevet Juni 7, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2013 Har en kompis som nettop kjøpte seg integra, satt på i går og plassen var ikke så gal den faktisk! Vanvittig drag fra 5500 og utover. Den var trimma til rundt 260 hester og spant i 3 gir :p. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Juni 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2013 coolface skrev: . Den var trimma til rundt 260 hester og spant i 3 gir :p. Turbo? Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg