vollen Skrevet Juni 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2013 Hei! har en vw polo 2008 modell, og på sommerdekk har jeg 205/40-r17 dekk. Hva er anbefalt trykk i dekkene? Prøvd å søke meg rundt på nettet, men finner ingen svar på hva som er optimalt/best. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddii Skrevet November 18, 2013 Rapporter Share Skrevet November 18, 2013 Har du sett i tanklokket eller i døra? Jeg ville nok hatt i 2,4 Bar i de hjula. Jobber på DekkTeam så :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EaglePilot Skrevet November 19, 2013 Rapporter Share Skrevet November 19, 2013 Se etter hva som står på siden av dekkene som max trykk, prøv det og eventuelt reduser ned (max 20/25 %) til du finner det som er komfortabelt. Siter Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet November 22, 2013 Rapporter Share Skrevet November 22, 2013 Det er ikke dekket som avgjør hvilket lufttrykk du skal ha i dekkene,men bilen. Det er verken dekk eller felg som bærer bilen,men lufttrykket. Informasjonen om lufttrykk er vanligvis på nedre del av dørkarmen på bilens førerside,ved dørlåsen på førerdør,på innsiden av drivstofflokket,i hanskerom eller motorrom. Anbefalt lufttrykk står også i bilens instruksjonsbok. Ellers kan du kontakte merkeverksted eller en seriøs dekkforhandler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg