jalla Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Well, da er det egentlig bare opp til lommeboka. 300/4 saken er gulle god den! strømkabler, batteriterminaler, kabelsko, signal og høyttalerkabler og en kondensator eller to ville jeg også sett på. Nevnte dette tidligere. Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet April 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 noen som har hørt om mk audio eller absolute kondiser? 2.2 farad begge 2. Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet April 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 da har jeg snakket med Nick hos SI, blir 2x12" magnum på meg og :) med hver sin hifonics brutus 1500. Hva andre forsterkere kan anbefales? Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Du kommer til å sparke ræv med de sakene der ;) Tror du bør tenke på en 1.5f kondensator til hver. Brutusen er fin den, men skal du opp på klasse A/B for å drive subene så drar du brutalt med strøm, og da bør du i tillegg ha sterkere som drar skinnet av pølsa effektmessig. Mulig RF sin nye serie har noe smågodt på lager der. Kan jo alltids spørre gærningene på SI forumet. :D Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet April 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 1.5farad kondiser er ytterst sjelden har jeg funnet ut ;) 2 og 2.2 virker mere vanlig, så har vi 3, 5 etc :p men blir å ta i litt. Funnet 200 og 300 ampere dynamoer også. kipe med 300 er at den koster nesten 700 dollar :| en 200 amp er endel billigere. Nick sa subbene klarte 1200w rms bra, og 1500w rms over noen minutter Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg