kchos Skrevet Juni 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2013 (endret) Hei. Det er på tide å bytte ut hele drivakselen på passasjersiden pga. ulyd ved svinging. Kan drivaksler fra en Rover-Accord(cc7, ce8 osv) ha like mange tenner, og lik lengde som de i min CE2? Jeg finner ingen info om dette noen steder. Det jeg vet så langt er at CE1, CE2, CD7 og CD9 bruker samme kasse, med kode P2C4. Bilde av bilen vedlagt. [ATTACH]38936[/ATTACH] Ellers har jeg vært i kontakt med en hogger i Møre et sted, han solgte brukte(ikke-OEM) akslinger for 3000kr/stk. Jeg fikk et bedre tilbud hos Raxles USA på 3600kr/par ferdig levert, og de er jo kjent for å levere høykvalitetsvarer. Vh, Øyvind Endret Juni 7, 2013 av kchos Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jägermeister Skrevet Juni 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2013 (endret) Du kan bestille en ny OEM aksel for ca 150$ fra USA - DRIVESHAFT SET, R.: Honda Parts | Acura Parts | OEM Honda & Acura Automotive Parts Bruk Jetcarrier, vil komme på ca 1500-1700kr inkl. frakt til Norge og moms... Eier selv en CG4 (Coupe) og bestiller deler derfra ganske ofte, deler til Honda er MYE billigere der enn her i Europa... Endret Juni 13, 2013 av Jägermeister Siter Kvalitetsdeler til de fleste bilmerker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg