havsa Skrevet Juni 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2013 (endret) Hei. Jeg har ikke så mye peiling på bilstereo og hva som er bra. driver og ser etter subwoofer får og ha i bilen. så jeg Lurer jeg på om dette er bra, og vil gi en god kick i bilen: Basskasse: Basskasse i sort vinyl med et 12" basselement på 700 Watt maks effekt (200 Watt RMS) Forsterker: Effekt 1 x 700 Watt maks effekt (4 Ohm) Effekt 1 x 150 Watt RMS(4 Ohm) Kortslutnings beskyttelses krets Varme beskyttelses krets Lowpass/Highpass filter: 50 - 250 Hz Er en monoforsterker Type Musikk jeg hører er vell party musikk som R.I.O feat Nicco - Party Shaker, For eksempel Kjører en Renault 19 1995 Modell. Endret Juni 7, 2013 av havsa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juni 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2013 Navn på forsterker og bass skader ikke Men ut ifra det du skriver så er ikke det sånn skremmende bra. Klart, det står nok i stil med det du har i bilen nå (originale høytalere) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2013 Dette hørtes ut som noe billig shit ja... Kom med et budsjett du, så kan vi hjelpe deg. Også er det greit å vite hva du har fra før av spiller og høyttalere også ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havsa Skrevet Juni 9, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2013 (endret) produsenten er Caliber og Bass og forsterker er i samme pakke som heter UDPACK 12P Ultra drive. har et budsjett på rundt 2000-2300kr på bass og forsterker Endret Juni 9, 2013 av havsa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 9, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2013 produsenten er Caliber og Bass og forsterker er i samme pakke som heter UDPACK 12P Ultra drive. har et budsjett på rundt 2000-2300kr på bass og forsterker Da har du 2 valg, enten finne noe grisebillig brukt, eller spare opp et par tusenlapper til, og jeg vil anbefale det siste ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havsa Skrevet Juni 9, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2013 Da har du 2 valg, enten finne noe grisebillig brukt, vet om en fyr her som selger en Carstyle of Norway JEP-04, 4 channels 3200 Watt Max Power forsterker og en 12" av merket BM Audio. uten ledninger. som han skal ha 1500kr for. ledningene som trengs er vell ikke så dyre? http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=42036844&searchQuery=subwoofer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2013 vet om en fyr her som selger en Carstyle of Norway JEP-04, 4 channels 3200 Watt Max Power forsterker og en 12" av merket BM Audio. uten ledninger. som han skal ha 1500kr for. ledningene som trengs er vell ikke så dyre? Subwoofer og forsterker selges - FINN Torget Bare skit det også, desuten så er forsterkeren solgt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havsa Skrevet Juni 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2013 har funnet meg anlegg nå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg