Gå til innhold

Montere NAVI/dobbel din spiller 2007 passat 3C

Ranger emnet

nightking

Anbefalte innlegg

Hei..

Har akkurat kjøpt en passat 2007 model, med vanlig radio. Hva skal til for å få montert en dobbel din spiller fra feks kenwood. Tenkte meg skjerm med navi/dab radio.

Passer evt denne: Bilradiospesialisten - 2-DIN A/V Hovedenhet m/Navi

Hva må jeg ha av overganger. Ser mange snakker om canbus bokser, hva er dette evt? Får jeg kjøpt ISO kabel hvor alt er bare plug and play?

Bilforumet.no
Moderator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytt til noe bedre orginalt.. Anbefaler ikke noe annet.. Har skrevet litt om dette her inne :D

Hvorfor ikke noe annet?? Det er få orginalspillerer som er skikkelig bra, så det å sette inn en skikkelig spiller med god lyd og alt man trenger er da mye bedre enn en kjip orginal sak... Men man må selvsagt gjøre det skikkelig, og bruke de rette overgangene osv, og da ser det jo orginalt ut etterpå uansett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For jeg har jobbet med dette i mangen år. Vil bare gi et godt råd..

Greit det, har selv drevet med bilstereo i 20år, og det er veldig få orginalspillere som gir den lydkvaliteten som feks pioneer og alpine gjør. Og med alle de forskjellige løsningene som finnes for å bytte ut orginalspilleren for at det skal se mest mulig orginalt ut, så anbefaler ihvertfall jeg å bytte hvis man er over gjennomsnittet interessert i god lyd. Men for folk flest så duger den orginale spilleren en stund, men i det øyeblikket man ikke er fornøyd med den så ser jeg ingen grunn til å oppgradere den til en orginalspiller av samme slag med litt mere finesser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit det, har selv drevet med bilstereo i 20år, og det er veldig få orginalspillere som gir den lydkvaliteten som feks pioneer og alpine gjør. Og med alle de forskjellige løsningene som finnes for å bytte ut orginalspilleren for at det skal se mest mulig orginalt ut, så anbefaler ihvertfall jeg å bytte hvis man er over gjennomsnittet interessert i god lyd. Men for folk flest så duger den orginale spilleren en stund, men i det øyeblikket man ikke er fornøyd med den så ser jeg ingen grunn til å oppgradere den til en orginalspiller av samme slag med litt mere finesser ;)

jaja.. Samme det. Da vet ikke du hvordan Premium orginal annlegg spiller.

)

Lenke til kommentar
Del på andre sider