Lademoen Skrevet Juni 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2013 Hvordan forholder BT seg til tyske papirer? Dette gjelder godkjenning av 16v GTI i 1992 Golf I Cab. Typegodkjenningspapirer fra TÜV skal være arkivert hos SSV, men de papirene jeg har fått i hende (okrasa.no) er tyske – med unntak av et papir fra Møller (Oslo, 4. august 1997). I sin helhet skal disse papirene dekke ombygging fra GLI 8v til GTI 16v, men jeg vet som sagt ikke hvordan BT forholder seg til tyskspråklige dokumenter (Schrick). Kjør debatt! Siter Sju døgn i veka — alt som hadde blitt gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilpleie Gærning Skrevet Juni 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2013 Hvordan forholder BT seg til tyske papirer? Dette gjelder godkjenning av 16v GTI i 1992 Golf I Cab. Typegodkjenningspapirer fra TÜV skal være arkivert hos SSV, men de papirene jeg har fått i hende (okrasa.no) er tyske – med unntak av et papir fra Møller (Oslo, 4. august 1997). I sin helhet skal disse papirene dekke ombygging fra GLI 8v til GTI 16v, men jeg vet som sagt ikke hvordan BT forholder seg til tyskspråklige dokumenter (Schrick). Kjør debatt! Eneste erfaring jeg har er godkjenning av senk med TÜV papirer, de var på tysk og det gikk helt fint det. Hvordan det er med typegodkjenningspapirer aner jeg ikke. Det er jo umulig å finne originale TÜV papirer på noe annet språk enn tysk så... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg