Wankel-Power Skrevet Juni 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2013 herregud som den trekker :) prøver å sende bilde, men de er for store tydeligvis. vet dere om det går å se dl pr mil istedenfor km pr liter på kjørecomputeren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juni 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2013 Står i instruksjonsboka hvordan den gjøres. På gml. type velges momentant forbruk og så skal du "nullstille" verdien, da velger den ltr/mil, om det er likt på gml. og ny vet jeg ikke :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isimo Skrevet Juli 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2013 Hei. Jeg vurderer Amarok-Ranger og Dmax. Har søkt en del på forum og det er mest positivt om Dmax. Det er jo bra og få info fra nightking som jobber med merket, og som kan gi riktig informasjon. Skal ta en avgjørelse om et par uker så får vi se hva det blir.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2013 Kan varmt anbefale D-Max(gml.type), blir mer og mer fornøyd jo mer jeg bruker den :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet Juli 9, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2013 Jeg har ikkenoe spesiell erfaring med amarok, men har noen kompiser som jobber med dem. Og vet det har vært noe tull med girkassa (automat). Men ellers er det vel en fin bil. Personlig liker jeg nye isuzun best. Det er ikke bare fordi jeg jobber med dem. Jeg er imponert over kvaliteten på disse bilene. De går å går. Ikke mist syns jeg den er drit tøff! Siden jeg jobber med dem, så ser jeg jo jeg alt "negative" med bilene, og kan gi ett godt grunnlag hvorfor jeg liker / ikke liker en bil. Men er det en bil jeg ikke redd å anbefale andre, så er det nettopp isuzu :) Anbefaler deg å prøvekjøre bilene du vurderer. Å lage deg en mening om bilene selv. Også kan du jo ha i bakhodet at nye isuzu eller isuzu generellt er en sikker bil med lite feil! For du kjøper jo selvsagt bilen du liker best! Lykke til! Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_H Skrevet Juli 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2013 Tja bytta første slitedel på min på 130 000 km, bremseklosser foran... Hold deg unna Amarok!!! Ny standard i pickupklassen ja jøss!!!! Tull med bakaksler som ryker, girkassetull, motorer som bruker olje, fukt i lykter, tull med elektrisk... Nå er det ikke så mange som har rulla så langt ennå, men den lista kommer til å bli lenger når man får biler som har gått litt... Siter 2008 Isuzu D-max 4x4 3,0 TDI 163 hk. Bruksbilen 1986 Toyota Hilux 4x4 2,4 TD 35" "Talibantraktorn" X 2003 VW 2,5 TDI 102 hk Transporter lang X 2003 VW 2,5 TDI 102 hk Transporter kort X 2006 VW 1,9 TDI 105 hk Caddy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2013 Andreas_H, har du automat? Har bare bytta filtre jeg! Dog har jeg bytta dørhengsler pga unga hang etter dørene og frossen is som la seg mellom dør og karosseri.Satt og inn en motstand slik at ikke framlyspærene skulle gå hele tiden, alt på garanti. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2013 Ikke hatt noe problemer med min, bortsett fra ett seteundestell som knirket, min er dog mye nyere enn deres, men har allikevel kjørt 14'000 siden april så bilen er mye brukt. :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2013 Hehehehe, min runda nettopp 40k! :-D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet Juli 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2013 Hehe! Dette er jo bare bevis på det jeg sier :) Har flere biler innom jobben som har runda 100k uten noe problemer. Blir jo vanlig slitasje som bremser osv. Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_H Skrevet Juli 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2013 Andreas_H, har du automat? Har bare bytta filtre jeg! Dog har jeg bytta dørhengsler pga unga hang etter dørene og frossen is som la seg mellom dør og karosseri.Satt og inn en motstand slik at ikke framlyspærene skulle gå hele tiden, alt på garanti. Har manuell jeg. Behagelig med automat forsåvidt, men ville valgt manuell igjen.. Bilen min går i anleggskjøring da jeg er maskinfører, har hatt bilen i 2 år og 3 måneder nå å kjørt 113 000 km... Bytta en sensor rundt 70 000 km, men ellers null og niks... Siter 2008 Isuzu D-max 4x4 3,0 TDI 163 hk. Bruksbilen 1986 Toyota Hilux 4x4 2,4 TD 35" "Talibantraktorn" X 2003 VW 2,5 TDI 102 hk Transporter lang X 2003 VW 2,5 TDI 102 hk Transporter kort X 2006 VW 1,9 TDI 105 hk Caddy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isimo Skrevet August 27, 2013 Rapporter Share Skrevet August 27, 2013 Hei. Da ble det ny D- Max på meg. Kun kjørt 6000km med automat. Vet noen om det finnes ledig gjennomføringfor kabel til kupevarmer,eventuelt hvor jeg bør ta hull. Mvh Inge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet August 29, 2013 Rapporter Share Skrevet August 29, 2013 HVorfor ikke montere Eberspächer eller webasto (dieselvarmer)?? Men uansett, hvis du skrur av skvettlappen foran så kan du komme inn i kanalen og der er det ett hull rett inn i a-stolpen, og inn i bilen, der trekker vi kabler osv når vi montere diverse utstyr.. Men ellers så finnes d nok sikkert noe i motorrommet også. Veldig sjeldent det blir montert kupevarmer, da de fleste har dieselvarmere. Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet August 30, 2013 Rapporter Share Skrevet August 30, 2013 På skrå under bremsekraftforsterkeren er det et hull dekket med "plastikklips". Og det skal være et tilsvarende på andre siden av bilen, der går min kupevarmerledning gjennom. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg