Piraja Skrevet Juni 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2013 Hei! Trenger hjelp fra dere. Jeg har en VW polo fra 1998 som har fungert fint frem til en liten ting nå. En dag så jeg en lang remse med noe som stakk ut av eksosrøret bak på bilen. Det så ut som grått hår, og jeg skvatt som bare det og trodde jeg hadde kjørt på et dyr. Men etter litt søking på nettet har jeg funnet ut at det mest sannsynlig er dempevatt fra eksosen. Det kommer bare mer og mer ut derfra, og jeg kan dra ut masse derfra. Er visst glassfiber i "håret", for jeg får små splinter i hendene når jeg drar det ut. Var tilogmed en liten bit av metall i "håret" som hadde små hull i. Burde jeg ta bilen på verksted? Hva kan gjøres med noe slikt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juni 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2013 Du har sikkert en Walker potte du da, Det er kun lydnivået det går utover hvis vatten blir borte. Tror neppe det gir noen problemer, skal være rimelig nidkjær den EU kontrolløren som gir mangel der. Løsningen er å bytte potte Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Piraja Skrevet Juni 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2013 Takk for svar :) Da fortsetter jeg bare å dra ut til det ikke er mer :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2013 Bytt potta, du risikerer at den blir tett etterhvert, det skjedde med min... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg