Gå til innhold

Mor Åse

Ranger emnet

LEIF

Anbefalte innlegg

Da er det klart med 5 vinterlagringsplasser til mine biler...alt påsamme gård og det er så deilig å vite at de står trygt der....begynner å shippe neste uke...da er det bare Formel V´n og bensinpumper igjen i garasjen....samt mopeden...

Så da er det bare å ringe rundt til de tipsa man har og få tak i vinterens bil-prosjekt....burde strengt tatt gjort noe med hver av de andre bila...men det blir sikkert en tidlig vår her i Trøndelag og man får gjort mye da....

hapyhappy nå driver´n og hopper igjen....

Målet er med andre ord å ferdigstille en del halv-ferdige prosjekt....har fiksa deal med en lakkerer-kompis somskal lakke både moped, 2 bensinpumper, 2 Cola-kjølere....også skal jeg til Florida i November......

Kongen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 000 for frakt fra Florida........nå gjelder det bare å finne bilen som skal med....og pengene til å betale den......

Bare han her hapyhappy slutter å hoppe snart....dæven..nå er det 2 av dem...hapyhappyhapyhappy...men de hopper da i takt iaffall...

Søker etter Ghia Coupé...eller boble pre 67 cab...!

Og om han blir ferdig....neppe....kommer nok til å fylle opp det ledige slot´et i garasjen med ett eller annet.....og ting er på gang....!

Limiten på 7 biler sprenges herved.....nyttårsforsetter som legger begrensninger suger...det skulle bety at nyttårsforsetter med options er å foretrekke......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå viser det seg det at heldige som vi er så arrangerer de østkystens største VW-event....Florida Bug Jam # 14 på den helga vi er der...og alle de jeg mailer med der borte er overbevist om at den beste plassen for å kjøpe enten Ghia eller cab er på det treffet.....så hvis det blir bil...så hadde det vært konge å få fylt opp den bilen med stasj...tenkte det hadde vært artig med en billig veivaksel....og topper...men det er jo en sjanse å ta ...hvis det ikke blir med bil tilbake...for da ligger det et tonn med motordeler der som det ikke er fornuftg å ta med hjem i kofferten....og jeg som bare har bag...

Må være sikker på båtfrakt i container før jeg kan handle inn greier....gummi til Ghia og buss skal være med uansett....

Jeg kan kasnkje spørre Dere om dere skal ha noe...som får plass i coupéen på Ghian...som det er verdt å ta inn....fra US....men det får bli når jeg VET at et skal være med bil tilbake.....

har dere forslag på hva jeg skulle konse om å ta inn....?

Lhapyhappy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...