LEIF Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Da er det klart med 5 vinterlagringsplasser til mine biler...alt påsamme gård og det er så deilig å vite at de står trygt der....begynner å shippe neste uke...da er det bare Formel V´n og bensinpumper igjen i garasjen....samt mopeden... Så da er det bare å ringe rundt til de tipsa man har og få tak i vinterens bil-prosjekt....burde strengt tatt gjort noe med hver av de andre bila...men det blir sikkert en tidlig vår her i Trøndelag og man får gjort mye da.... hapyhappy nå driver´n og hopper igjen.... Målet er med andre ord å ferdigstille en del halv-ferdige prosjekt....har fiksa deal med en lakkerer-kompis somskal lakke både moped, 2 bensinpumper, 2 Cola-kjølere....også skal jeg til Florida i November...... Kongen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Så utpå vårparten er Kongen ferdig med alt han skal.... det "trekker" ikke ut dette.... screw allså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LEIF Skrevet Oktober 3, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 10 000 for frakt fra Florida........nå gjelder det bare å finne bilen som skal med....og pengene til å betale den...... Bare han her hapyhappy slutter å hoppe snart....dæven..nå er det 2 av dem...hapyhappyhapyhappy...men de hopper da i takt iaffall... Søker etter Ghia Coupé...eller boble pre 67 cab...! Og om han blir ferdig....neppe....kommer nok til å fylle opp det ledige slot´et i garasjen med ett eller annet.....og ting er på gang....! Limiten på 7 biler sprenges herved.....nyttårsforsetter som legger begrensninger suger...det skulle bety at nyttårsforsetter med options er å foretrekke...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LEIF Skrevet Oktober 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2002 Nå viser det seg det at heldige som vi er så arrangerer de østkystens største VW-event....Florida Bug Jam # 14 på den helga vi er der...og alle de jeg mailer med der borte er overbevist om at den beste plassen for å kjøpe enten Ghia eller cab er på det treffet.....så hvis det blir bil...så hadde det vært konge å få fylt opp den bilen med stasj...tenkte det hadde vært artig med en billig veivaksel....og topper...men det er jo en sjanse å ta ...hvis det ikke blir med bil tilbake...for da ligger det et tonn med motordeler der som det ikke er fornuftg å ta med hjem i kofferten....og jeg som bare har bag... Må være sikker på båtfrakt i container før jeg kan handle inn greier....gummi til Ghia og buss skal være med uansett.... Jeg kan kasnkje spørre Dere om dere skal ha noe...som får plass i coupéen på Ghian...som det er verdt å ta inn....fra US....men det får bli når jeg VET at et skal være med bil tilbake..... har dere forslag på hva jeg skulle konse om å ta inn....? Lhapyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Oktober 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2002 Hvis du har plass til overs i containern skulle jeg hatt inn en motor med kasse? :D :D :D Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Oktober 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2002 Jeg minner om.... towbar.... HELT genialt å ha... Kule bøttestoler er og digg.... og selvfølgelig BUS BUMPER OVER-RIDERS and TUBES.... me want... me can't pay... much.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlphaC Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Må ta med en haug med Big Red tyggis.. tyggis med kanel smak, den er digg ass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg