Darkstar Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Eg har lest en god del poster her angående 323 GTR i dag. Og får bare mer og mer lyst på en slik bil. Syns kanskje 130 000 +/- for en slik bli er dyrt i utgangspunktet, men virker som man får mye for pengene? Har hatt en 93 Mazda 323 BG Hatchback før, så kjenner til biltypen sånnsett. Hva mener folk? Noen som vet om et bra eksemplar til salgs? Legg gjerne ut bilder av fine/feite 323 GTR'er! Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet April 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Fant denne på nettet, så ikke så verst ut! http://www.faircar.autoscout24.de/ger/detail.asp?ts=5157933&id=28794302&sc=&make=46&model=1837&pricefrom=&euroto=&zip= Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Originally posted by Darkstar Eg har lest en god del poster her angående 323 GTR i dag. Syns kanskje 130 000 +/- for en slik bli er dyrt i utgangspunktet, men virker som man får mye for pengene? Hva mener folk? Det står det vel en del om i de nevnte trådene??? Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Originally posted by Darkstar Eg har lest en god del poster her angående 323 GTR i dag. Og får bare mer og mer lyst på en slik bil. Syns kanskje 130 000 +/- for en slik bli er dyrt i utgangspunktet, men virker som man får mye for pengene? Har hatt en 93 Mazda 323 BG Hatchback før, så kjenner til biltypen sånnsett. Hva mener folk? Noen som vet om et bra eksemplar til salgs? Legg gjerne ut bilder av fine/feite 323 GTR'er! Du hopper jo nesten fra bil til bil hver gang jeg sjekker forumet her jo, men 323GTR er vel egentlig et renspikka leketøy, liten og morsom og går fælt. Gå og kjør gokart så ser du vel hva det går ut på, dvs når du treffer autovernet på gokartbanen så kan du tenke at det er bilen du treffer med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet April 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Originally posted by Qee Du hopper jo nesten fra bil til bil hver gang jeg sjekker forumet her jo, men 323GTR er vel egentlig et renspikka leketøy, liten og morsom og går fælt. Gå og kjør gokart så ser du vel hva det går ut på, dvs når du treffer autovernet på gokartbanen så kan du tenke at det er bilen du treffer med Ja, ikke lett å finne seg en ny bil uten å måtte bla opp med mange 100 000,- Har ringt på en del Golf Rally og et par E30 325. Men det er jo i heller dårlig forfatning og nesten alle med rust i tillegg til høy pris. Likte Mazdaen eg godt, kjørte i 3år og ca 100 000 km uten nevneverdige problemer... Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Originally posted by Darkstar Ja, ikke lett å finne seg en ny bil uten å måtte bla opp med mange 100 000,- Har ringt på en del Golf Rally og et par E30 325. Men det er jo i heller dårlig forfatning og nesten alle med rust i tillegg til høy pris. Likte Mazdaen eg godt, kjørte i 3år og ca 100 000 km uten nevneverdige problemer... Vett det, er egentlig sinnsykt mye og velge, og ofte mye som taler for og mot hver eneste bil man blir jo :cocain: av mindre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DarkDog Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 har en 91' Gtx til salgs vist du er intrisert i en billigere utgave av gtrn bare send pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pr0cyon Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 En kompis har en GT-R til salgs, skal ha rundt 105,000 (+/-). Bilen er en hvit '93 mod, har ny clutch (3 uker gammel), helt nye sommerdekk og går godt!! Har rundt 220 hk, turboXS type S dumpventil, er rustfri, driverk og turbo i meget god stand. Bilen står i bodø. Siter Optional signature you may use to appear at bottom of your posts. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg