Gå til innhold

rockford kraftpakke fra bilradiospes

Ranger emnet

MortenK

Anbefalte innlegg

http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=858

regner med mange har sett denne (har søkt på forumet, fant ingenting), lurer på om det er gode greier? for meg virker det som god sos, løse diskanter og sub e det eg hadde tenkt å satse på når det gjelder anlegg likevel. har for øyeblikket en scorpio (stor og lukket), men hvis eg kjøper pakken skal den i neste bil, som blir noe lite og åpent ala golf/corolla.. har tenkt å ta vare på spilleren fra scorpioen, så då trenger eg bare høyttalere og sub i neste bil..

"DVC wooferne spiller ekstremt bra i små kasser" <- noen som vet kor små de kassene skal være? mener de små, lukkede kasser eller små med bassrør?

og, her e det vel meningen at eg skal bruke forsterkeren på frontsettet og, sant? bør eg kjøpe høyttalere til hattehyllen og?

ps, noen som vet kor lenge denne pakken vil bli solgt?

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja, eg så akkurat at de samme produktene var på autosound. då kan eg jo spørre deg, kor lenge skal de være i salg på autosound? kan ta en stund før eg kjøper..

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LoCDoG

og, her e det vel meningen at eg skal bruke forsterkeren på frontsettet og, sant?

Tja...du kan avgjøre det selv...helt avhengig av om du spiller mest HØYT eller om du vil prioritere PENT istedet :)

bør eg kjøpe høyttalere til hattehyllen og?

Igjen...helt opp til deg selv....om du vil spille HØYT så kan 6x9" være ett alternativ for å få fyllt coupeen med lyd! :D

ps, noen som vet kor lenge denne pakken vil bli solgt?

Vi har endel av den på lager enda vi...men de går fort ut :D

551X'en alene kostet jo 4.990,- Veil...det betyr med andre ord at du 'får med' subben og frontsettet gratis!!! :D

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil helst spille pent, regner med det vil si med forsterker på frontsettet.. eller hur?

551X'en alene kostet jo 4.990,- Veil...det betyr med andre ord at du 'får med' subben og frontsettet gratis!!!

en av grunnene til at eg vil ha pakken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TaoDjii

nå e pakken bestilt, men eg vente på svar fra bilradiospesialisten.. Hb eg får an denne ugå. Någen så har tips elle trix t montering? eg har polo 6N

Huh. Bestilt. Hvorfor ikke bare hoppe i bilen og trille innom oss? Er da mye lettere. :rolleyes:

Stig Johansson

Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402

Lenke til kommentar
Del på andre sider