TKarlsen Skrevet Juni 16, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2013 Er det mulig å reparere et element? Har en 12" Dynabel bass element som lager skrape lyder da jeg presser inn elementet. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2013 Ja det går, men det er ikke veldig lett. Er det dobbelspole så er det ennå værre ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2013 Er dobbelspole. Kommer nok til å havne på søpla. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lademoen Skrevet Juni 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2013 Om viklingene har smeltet må du nok skifte hele spolen. Sett det vekk til profesjonelle (om det er verdt bryderiet og pengene) :) Siter Sju døgn i veka — alt som hadde blitt gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 18, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2013 Om viklingene har smeltet må du nok skifte hele spolen. Sett det vekk til profesjonelle (om det er verdt bryderiet og pengene) :) Kan vikle opp spolen frem til evt brudd og lodde bruddet, slipe ned og legge på lakk, men det er ikke for hvem som helst å gjøre slike ting nei :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2013 Jeg har heller ingen planer med det elementet + at jeg fikk det gratis. Så jeg bruker ikke mer tid på den nå Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lademoen Skrevet Juni 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2013 Kan vikle opp spolen frem til evt brudd og lodde bruddet, slipe ned og legge på lakk, men det er ikke for hvem som helst å gjøre slike ting nei :) Det går så klart an, men jeg hadde ikke tatt meg tid til det - siden det kanskje funker ;) Siter Sju døgn i veka — alt som hadde blitt gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg