Lekrot Skrevet Juni 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2013 Hei, etter hva jeg har sett har ikke Haynes en egen manual for Touran, er det noen som vet hvilken manual jeg bør kjøpe for min Touran 2006 (bensin) ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2013 Kjøp ELSA, elektronisk verkstedmanual ;) VW TOURAN SERVICE REPAIR WORKSHOP MANUAL VOLKSWAGEN | eBay Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder`n Skrevet Juni 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2013 Kjøp ELSA, elektronisk verkstedmanual ;) VW TOURAN SERVICE REPAIR WORKSHOP MANUAL VOLKSWAGEN | eBay Jeg har den der men har ikke fått den til å fungere. Kjører Vista på pc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2013 Lagt den inn iht 'bruksanvisning'? Opprettet bruker med ELSA Win admin? Satt språk til engelsk? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder`n Skrevet Juni 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2013 Jepp, fulgt til punkt å prikke. Vurdert å prøv på min gamle pc med xp for å se om det går. No er ikke jeg noen dataguru så er godt mulig jeg har gjort en feil viss andre har fått det til å virke. ;-) Ikke det at jeg er noe stå i engelsk heller da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2013 Vet det ikke fungerer om man setter til norsk språk. Jeg har ikke den i linken btw. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg