Gå til innhold

17" felger på 240!?

Ranger emnet

Channah

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kommer til å kjøre med 45mm senking 18" felger med 235 40 dekk bak og 215 forran regner jeg med..

You wash your VOLVO like it was your firstborn child,

you tend to its needs like it was your own body,

you protect it like it´s your family,

then you drive it like you stolet it

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 225/45-ZR17 fremme og bak på Eiker Polaris 17x7.5 felger (ET20).

Det subber når jeg har masse folk i og jeg kjører på fartshumper.. Men det er bare pga. panhard-staget!!

Jeg tror faktisk det subber på innsiden.. ser ut som det er gummi på innerskjermen (bak)..

fremme er det null problemer, men jeg har ikke senket fremme enda (ja, jeg er treg av meg)..

Bilen min har satt seg, merket jeg når jeg skrudde på sommerfelgene.. dvs. de setter seg ca. 0.5cm tror jeg..

45mm senkesett = 50mm i praksis når det har satt seg.

det er litt kjipt på en måte..

pga. den setter seg ikke før ca. 3 måneder++ og om du tar hjulstilling med en gang, vil den ikke være helt 100% når den har satt seg.

om du kjører rundt uten hjulstilling, eter den dekkene på 1-2-3..

jeg vet ikke om de 0.5cm har så mye å si (bilen varierer vel mer om du hra full/tom bil).

husk:

bilen min subber litt, men jeg har mye sub i bagasjerommet, dvs overheng på bahjulene, samt bilen skrår oppover siden den er org. fremme.

jeg kjører gule koni sport + lesjöfors 45mm.. alt tüv.

koni sport kjøpte jeg flett nye, lesjöfors var brutk en måned elns.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Channah

noen som har 16" felger på 240? subber d da? vurdere å kjøpe meg d istedenfor 17".

Jeg har noen 16" med nesten nye dekk liggende. kan legge ut bildet hvis du er interesert. 225-50 på dekkene mener jeg å huske!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zerox

Jeg har noen 16" med nesten nye dekk liggende. kan legge ut bildet hvis du er interesert. 225-50 på dekkene mener jeg å huske!??

Også har du ikke sagt i fra?

Husker du ikke at jeg kjøper alt det du og ståle ikke skal ha? :D :D

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal slenge ut noen bilder når jeg kommer hjem jeg. De er egentlig fatter sine da.. Han hadde den på bilen sin før jeg kjørte ut med den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Heggis

jeg har senka bilen uten julstillingskontroll.. eter ingenting dekk camber cast kpi osv ser helt ok (øyesyn... ;P) men kan være jeg har hatt max flaxx da

du tr ikke hjulstilling for utseendes skyld :p

om du ikke tar hjulstilling etter senking, får du mer dekkslitasje samt dårligere grep. (med mindre hjulstilligen din tilfeldigvis var feilstillt fra før, slik at den ble riktig når du senket, hehe)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider