PandaTore Skrevet Juni 18, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2013 Hei. Tenkte å sette på eit nytt luftfilter på min polo 1.6. Men på det gamle er det innsug frå varmluft i motor og frå sida, vist eg ikkje tar heilt feil. Kan eg få berre sett eit luftfilter der det andre sto? har sett på soppfilter eller hva det heilter. Trenger eg varmluft da?? vil det bli tøffere lyd?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juni 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2013 Skal du bytte filter så bruk et originalt.Det er tross alt en Polo og du får ingen, absolutt ingen, effekt av et såkalt soppfilter/sportsfilter etc. Vil du ha en irriterende innsugslyd så finn deg ei dame som prater på både innpust og utpust! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2013 Varmluft til motor styres av et spjeld som åpner når det er kaldt ute, er for å hindre ising i gasspjeld. Men er enig med Viking067, det er absolutt ingeting å hente effektmessig, så kjøp originalt filter ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg