pepsimaxguy Skrevet Juni 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2013 (endret) Hei! For et par uker siden kjøpte jeg meg en Volvo 940. Den var sleten i klarlakken, bensinmåleren funket ikke og speedoen funket ikke. [ATTACH]39146[/ATTACH] Ting som skal gjøres: Hvite blinks, Anlegg, Vinge, Senke, Eiker felger, Boost controller, Chip, Sote ruter, Lakke lister(plastidip), Alt som er blitt grått skal plastidippes da dette er enkelt og billig :) . masse mer kommer sikkert etter hvert! Ting som er gjort: Sportsfilter, 4¨ lyddemper, Side blinks, Anlegg montert, Tatt rust, Sveist hull, Mattet ned, Filler, Sparkel, Foliering, Ny turbogrill. [ATTACH]39147[/ATTACH] [ATTACH]39148[/ATTACH] [ATTACH]39149[/ATTACH] Jeg vant faktisk en konkurranse på face, sånn lik og del greie. Der vant jeg hel foliering av bil :D Endret Juli 7, 2013 av pepsimaxguy Update Siter Go big or go home! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pepsimaxguy Skrevet Juni 28, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2013 Når er den kommet tilbake fra foliering :D Resultatet ble passe, siden jeg ikke hadde vært nøye nok med pussing sparkel etc.. pytt pytt :D [ATTACH]39334[/ATTACH] Siter Go big or go home! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pepsimaxguy Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2013 (endret) Må til av og til! hehe :happyhappy: [ATTACH]39524[/ATTACH] Har fått hviteblinks. annen turbogrill, 4¨lyddemper:D [ATTACH]39522[/ATTACH] [ATTACH]39523[/ATTACH] Endret Juli 7, 2013 av pepsimaxguy Siter Go big or go home! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg