MrWilson Skrevet Juni 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2013 Hei. Jeg trenger en pendlerbil og kommer til å kjøre ca. 20.000 i året. har vurdert en fiesta 1.4 diesel, men kan null og niks om disse bilene. Ser for meg en fire-fem år gammel bil til rundt 100-120 000. Jeg kan tenke meg en driftsikker bil med lite feil (selvsagt). Er folk fornøyd med fiesta'ene sine? Alternativet tror jeg er en Toyota Yaris, men de er jo litt dyrere igjen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juni 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2013 Har du noen krav til motor, effekt, og fart? (Svaret er vel kanskje nei, siden du ser på en 1.4 diesel) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrWilson Skrevet Juni 22, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2013 Nei, har ingen krav til bilen annet enn at det bør være en stabil bil som ikke går i stykker hele tiden. Og her er det jo stor forskjell mellom merkene. Så det var da jeg tenkte jeg skulle høre med dere som faktisk kjører fiesta daglig om dere er fornøyd med bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg