Rønningen Skrevet Juni 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2013 Får muligens handla en veldig billig Caprice, som mest sannsynlig aldri har blitt polert. Å få den lakken pen igjen kan bli vanskeli, noen som har tips om hvilke produkter jeg kan bruke? Evt hvor jeg får bestilt det. Helst alt fra en leverandør:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pepsimaxguy Skrevet Juni 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2013 våtslip og klarlakk? Siter Go big or go home! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rønningen Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2013 Er jo en mulighet, men mye arbeid, å koster litt med lakkjobb.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meanbean Skrevet Juni 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2013 Eg polerte opp min Golf mk1 som ikke hadde sett voks og polering siste 20år. Brukte sterkt polerings middel og grov "svamp" på polerings maskinen, bare panseret tok over 1t, men ble blankt å fint. Så en H------ jobb, men det går. blankbil.no har det du trenger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Payyy Skrevet August 2, 2013 Rapporter Share Skrevet August 2, 2013 Må vel få slipt bort den matte og "døde" lakken og håpe det er noe blankt igjen under. God runde med rubbing/lakkrens f.eks? Skulle ikke dette fungere, så kjøper jeg gjerne bilen billig av deg igjen ;) Siter -Livet er for kort for fire sylindere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jahny Skrevet August 3, 2013 Rapporter Share Skrevet August 3, 2013 Plastidip eller foliere bilen..? :) Siter 13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg