Deltaone Skrevet Juni 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2013 Vet at Torbjørn Viko i Holmestrand / Gol har en e220 og en e500 til hugging. Kanskje en av de har riktig treverk til deg? Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unimog411 Skrevet Juni 29, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2013 Fullt mulig. Ikke alle 500 som har varmeseter, men verdt forsøket! Takk skal du ha :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unimog411 Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2013 Litt bilder etter dagens jobb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unimog411 Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2013 Fått sveist inn hjulbue og tectylert :) fremdeles mye jobb igjen, men fornøyd med resultatet så langt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Juli 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2013 Felgbreddingen er noe jeg utfører selv, da jeg har laget meg en jigg som fungerer ganske så bra :) bilde av denne konstruksjonen? :) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unimog411 Skrevet Juli 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2013 Her er litt bilder fra bredding:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unimog411 Skrevet Juli 6, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2013 Fant ut at jeg skulle ta ut motoren i dag :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unimog411 Skrevet Juli 6, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2013 Ny clutch på bilen! I og med at bilen er utstyrt med ASD, må jeg enten bytte toppdeksel eller få frest inn ny halvmåne i dekselet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unimog411 Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2013 I dag ble det vask av turbomotoren. Solgte sugemottorn i dag også. Skrubba girkassa veldig nøye, så den ble som ny! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unimog411 Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2013 Girkassa fikk litt maling for synsskyld. Kattevask av motorrommet før jeg slipper nedi motor og gir :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Juli 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2013 Oi dæven den girkassa ble fin! :P hva gjorde du? Automatkassa på golfen såg fortsatt stygg ut etter timesvis med vaierbørste og fettfjerning.. :/ Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unimog411 Skrevet Juli 8, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2013 Gnukka med diesel, oppvaskkost og stålbørste:) Ble helt strøken bortsett fra noe inngrodd møkk på toppen, så kasta på et strøk med lakk. CRC-lakken hos Clas Ohlson er den beste jeg har prøvd noen sinne. God dekkevne og er ekstremt hurtigtørkende :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unimog411 Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2013 Vært en tur på Bertel O. Steen i dag. Bestilt bunnpannepakning og simringer i fram- og bakkant av veiva. De kommer i morgen. I dag skal jeg se om jeg får sveist hullet under luftinntakhullet bak hovedlykta. Tenkte også å ta av bunnpanna og renske den og sila. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unimog411 Skrevet Juli 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2013 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unimog411 Skrevet Juli 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2013 Simringen i forkant av veiva var rett og slett forferdelig å bytte. Den gamle bunnpannepakningen slapp lett og bakre simring gikk problemfritt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg