Unimog411 Skrevet Juli 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2013 Fikk satt sammen alt i dag. Lagde meg en "sentreringsdor" av ei gammal girkasse jeg hadde stående. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unimog411 Skrevet Juli 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2013 Fikk satt ned motoren i dag, men støtte selvfølgelig på et problem med servopumpa. Her er nedrefeste brukket. Kan vel brukes, men skulle gjerne hatt tak i ei pumpe i bedre stand Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unimog411 Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2013 En kamerat var innom her om dagen, så vi lettet på plass panseret. Litt vanskelig alene :) Har tatt fatt på venstresida foran. Her fant jeg to rusthull jeg ikke har sett før, og de ble selvfølgelig sveist :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unimog411 Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2013 Litt bilder av rust. Skal handle nye bremslanger i morgen, samt stabstagforinger(merkelig at den ble EU-godkjent med disse) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unimog411 Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2013 Gnaske greit fornøyd med gjennomsveisen på delen jeg sveise inn igjen bak hovedlykta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unimog411 Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2013 Slipte reint og smurte på understellsbehandling etter at alt var sveist ferdig. :) tok deretter fatt med sandblåsing og rengjøring av forstillingsdelene. De ble grunnet og lakkerte etterpå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unimog411 Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2013 Ble alt i alt ganske fornøyd med resultatet. Alt skal monteres i morgen eller i overimorgen. Må skaffe nye bremsslanger først Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unimog411 Skrevet Juli 16, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2013 Gjort ferdig ene sida i dag. Montert ny bremslange, nye bremseklosser og fått sammen alle delene. Justerte forstillinga slik noen lunde, men blir påkostet firhjulskontroll etter at høresiden er ferdig, samt at jobben på bakstillinga og under bilen blir ferdig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unimog411 Skrevet November 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2013 En liten opptatering. Har skjedd mye i det siste. Rustsveising er så og si ferdig, så kommer noen bolder fra dette :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unimog411 Skrevet November 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2013 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unimog411 Skrevet November 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2013 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet November 5, 2013 Rapporter Share Skrevet November 5, 2013 Er det limited slip differensial som er planen? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg