daniboy246 Skrevet Juni 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2013 Hei For et par dager siden klare jeg å kollidere med en taxi. Kollisjonen skjedde jeg at jeg kjørte inn i bilen hans bakfra. Det skjedde ikke i stor fart, men det ble synlige skader. Men nå mistenker jeg at jeg er i ferd med å bli svindlet. Kan noen fortelle meg ca (vet ingen kan det nøyaktig) hvor mye det koster for å bytte støtfanger bak på en Mercedes Benz E250? Vet det er vanskelig med så lite informasjon men alle seriøse svar setter jeg sterkt pris på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juni 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2013 Jeg ble påkort bakfra i lav hastighet. Små skader på min bil (Audi A4, B5 sedan). Fikk en takst på 19 tusen på skaden. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juni 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2013 Med lakkering og alt så kan jeg tenke meg at det koster fort vekk et sted mellom 10-15 tusen. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik94 Skrevet Juni 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2013 Merkeverksted som har takstert skaden? Siter Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 20, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2013 Trådtittel "hjelp" er lite ønsket og særdeles lite fortellende. Regler og retningslinjer for tråder på forumet: Tråden skal ha en god overskrift som forteller andre lesere hva tråden inneholder allerede før man klikker seg inn på den. Innholdet skal være bilrelatert (Gjelder ikke forumet: Stripa) Temaet skal stå i stil med forumet det postes i. Formuler deg godt og du slipper at tråden blir slettet. Dobbelposting er ikke lov (lage samme tråd i flere forum). Uthenging eller trakassering av andre medlemmer fører først til advarsel, deretter utestengelse ved gjentakelse. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Verde Skrevet Juni 20, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2013 Skadene på bilen hans går vel på din ansvarsforsikring? Jeg sklei i rumpa på en bil i vinter, fangeren og bagasjeluka ble litt bulket, men ingen store skader, dette ble taksert til 32 000, jeg betalte 3000 i egenandel på ansvarsforsikringen Siter - Volvo 242 B19 1978 (solgt) - Volkswagen Polo 6n 1997 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg