Darek Skrevet Juni 20, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2013 (endret) I august får jeg en ny Viano og da vil jeg selge så mange deler som mulig fra min gamle Mercedes. Ta kontakt hvis dere trenger noe... Mvh Darek Endret Juni 20, 2013 av Darek Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 20, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2013 Husk prefiks foran alle tråder på kjøp og salg :) Regler for kjøp og salg. LES DETTE FØR DERE POSTER! Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Landrovers Skrevet August 25, 2013 Rapporter Share Skrevet August 25, 2013 I august får jeg en ny Viano og da vil jeg selge så mange deler som mulig fra min gamle Mercedes.Ta kontakt hvis dere trenger noe... Mvh Darek Hei! Jeg trenger deler! Automat og sikkert en del annet stasj. Bor i Halden og kan svinge innom og se om mulig!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darek Skrevet August 26, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2013 Det er mulig. Får tid på fredag ettermiddag 30.08.2013. Automatkassen er feilfri og jeg har ny original filter med tetning til denne. Tel: 97131151 Darek Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg