Snakehollywood Skrevet Juni 21, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2013 Jeg kjørte på motorveien og splutselig blåste speildekselet mitt av på førsersiden på min sorte Golf IV.... Noen som har et, eller har gode tips på hvor jeg kan få tak i et uten å kjøpe nytt? Takker for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 21, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2013 Hos en eller annen hogger, kanskje de har en sådan bil inne? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Juni 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2013 Ikke er de dyre nye heller koster 139kr hos skruvat.no Link:72596 Kåpa, yttre spegel, Vänster SEAT CORDOBA, IBIZA III, LEON, TOLEDO II, SKODA SUPERB, VW BORA, GOLF IV, LUPO, PASSAT, POLO, POLO Classic - Skruvat.no bildeler på nett fra Skruvat Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juni 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2013 Jeg kjørte på motorveien og splutselig blåste speildekselet mitt av på førsersiden på min sorte Golf IV.... Noen som har et, eller har gode tips på hvor jeg kan få tak i et uten å kjøpe nytt? Takker for svar! Langs veien der du kjørte da speil dekselet blåste av ;) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg