Gå til innhold

Ulyd fra motoren T23?

Ranger emnet

Thex23

Anbefalte innlegg

Hei. Har en 1,8 T23 på prøvekjøring , km.stand bare 75k, 2002 mod. Men det er en slags suselyd når bilen kjøres i gir, blir borte når kløtsjen kobles inn. Ingen lyd når jeg ruser motoren eller under tomgang. Trodde først det var dynamostøy siden det står en Pioneer din spiller i, men da skal det også lyde når jeg bare ruser motoren? Motoren er helt orginal uten modifikasjoner. Ellers er bilen god å kjøre og effekten er som man kan forvente av 142hk. Noen som har tips om hvordan jeg kan få sjekket opp hva dette er kjapt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår