RX-7 Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Heisann Jeg har lastet ned en film der RX-7 banker biler som Skyline R34, Lancer EVO, NSX, og R33 GTR. RX-7'en ledet nesten hele løpet! Kul film :D Filmen heter noe sånn som : Top Gear - RX7 vs R34GTR vs NSX. Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-SK Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Fet, har en film av en Rx-7 som slår en R34 en R33 to EVO 5er og TO NSX-er en, kan sikkert greie og finne en link til filmen, skal bare leite litt så kommer den :D Rx-7 leder hele løpet her og, den drar til og med fra r34 på sletta! Wankel powah! (alle bilene i løpet er orgianle, utenom dekk var det vel?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-SK Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Her har jeg den :op tok ikke lange tida, det er film nr. 2 http://www.mymazdarotary.com/various_videos/various/various_videos.htm med navn -Tsukuba Battle Video- "Watch the RX-7 beat the very best of Japan on track - (R34 GTR, Honda NSX, Evo's)" Videon er fra Japan og alle snakker japansk, filmen er 95mb og tekstet, abbsolut verdt venten :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet April 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Godt jobba! Det var den filmen jeg siktet til! :D Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-SK Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Trode det ikke var samme siden du nevnte Top Gear... Han japsen som kjører Rx-7en har feber da, hvis den tekstingen er rigktig og jeg leste rett... :op fet film Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Alt av bilstoff filmer etc kan dere se på tv fra første uke i mai http://www.canalmotor.no Siter Re 100 Rx 3 Rx 7 JC cosmo Rx8 mazda 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg