kenneth233 Skrevet Juni 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2013 heihei :) kjøpte meg en sierra cosworth for ein måneds tid siden, men så har eg klart å tatt kneken på kronhjulet, så de eg lurer på er om noen som kan hjelpa meg med å få tak i rette deler, å noe som tåler litt bank. :P er en 7,5 toms, og det står i en quaife diff i den. er en 2wd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 23, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2013 Hvor mye krefter har du siden du trenger noe grovere? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth233 Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2013 rondt en 300hk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 23, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2013 Da burde nok standarddeler holde, uten at jeg skal blande meg. Er nok mere kjørestil som har knekt det, eller feil montering. Er det 3.64-utveksling kan du finne en Scorpio 2.9i med aut eller 5-trinns(evt 24V) og sedan. Flytte over sperra og bruke det. Men for bedre tips, anbefaler jeg Fordklubben(Fordclubnorway.no), mange med peil på dette. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg