Gå til innhold

Nå begyner jeg på mitt Prosjekt... Golf 2 G60 turbo

Ranger emnet

Kjetl0vB

Anbefalte innlegg

• Svar 170
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by rally

Hvilke bil tar du drivværket fra?

Hvis du f.eks. tar vanlig syncro 1.8 drivværk tåler det ca. 200-250 Hk?

Jeg hvet ikke helt hva slags bil jeg skal ta det fra men det du sier der er jo et kurant alterativ da...

..::Audi A4 Avant 1.9TDI::..

..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!!

..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vwfreak

Endelig litt fart i den gutten oxo.. :D Må nesten få tatt meg en tur å sett på bilen når det begynner å bli halvferdig sånn ca... :)

Ja det må du vøtt ... er ikke langt unnda deg jeg skrur så ...

SKjer litt her og tatt litt tid men nå har jeg nesten det jeg trenger... til og få bilen ferdig utvendig og få satt in mottor og bremser da .. mangler bare turbo delene .. eller det er vel ikke bare bare det heller da.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Starky

Ja det må du vøtt ... er ikke langt unnda deg jeg skrur så ...

SKjer litt her og tatt litt tid men nå har jeg nesten det jeg trenger... til og få bilen ferdig utvendig og få satt in mottor og bremser da .. mangler bare turbo delene .. eller det er vel ikke bare bare det heller da.. :D

Okay.. Dæ blir bra vøtt... Me tazalt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er jo bare og feks ta og legge på 2 - 3 strøk med en gang .. Kjører sommarn og dra på et nytt når vintern er her...

Da er dem like fine igjen til sommarn.. :D

Skrur på Hadeland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg la iallefall 3 strøk med benga nå.. så om det blir ille til neste somer så tar det ikke lange tiden å ta ut motor og male litt til som du sier. og det er jo alltid rom for forbedringer underveis oxo.

har lyst til å kjøpte smidde høykomp stempler og råder til neste sesong, har ikke råd nå. greit å ha litt planer og ideer.

lykke til med ditt iallefall..

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Starky

ja nå har jeg brukt et par dager på og skru på bilen så nå skjer det ting og tang ...

Bilder kommer

Hva gjør du med motoren? Går den i som den er eller blir det plukket litt i biter...? Ser ut som et fett prosjekt dette, bilen er jo fin i utgangspunktet så! Et tips er vel at det er det man ikke har tenkt på som koster mest! Eller er det bare jeg som tenker for lite....?

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider