Gå til innhold

Nå begyner jeg på mitt Prosjekt... Golf 2 G60 turbo

Ranger emnet

Kjetl0vB

Anbefalte innlegg

Sitat
Originally posted by Tarjei_Hugaas

hvor kjøpte du de rillene på siden? er ikke det fra t4? syns jeg har lest noe slikt på forumet! må man kjøpe 2 hele skjermer og skjære ut og sveise over eller får man kjøpt bare akkurat det man trenger?

Rillene har vi sveisa inn fra et panser..... Trur du får kjøpt t4 riller på nbs eller noe...... eller hos en høgger el.l..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 170
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Drit bra !!!! :D :D :D :D :D maks trevelig.. men ikke tro du er ferdig. :D mangler dørene hehhehehehehehe ;)

Nei jeg maser ikke!!

Hmm sniker in et bilde av den suline jettan fikk ikke 3 plass en gang jo.. men åå faen Første var det ja :rolleyes:

Går bra det.. bare du gjør det samme på min.. hhe .. :D

Nei da.. takker masse for hjelpen så langt..

..::Audi A4 Avant 1.9TDI::..

..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!!

..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
Originally posted by Kjetl0vB

Drit bra !!!! :D :D :D :D :D maks trevelig.. men ikke tro du er ferdig. :D mangler dørene hehhehehehehehe ;)

Nei jeg maser ikke!!

Hmm sniker in et bilde av den suline jettan fikk ikke 3 plass en gang jo.. men åå faen Første var det ja :rolleyes:

Går bra det.. bare du gjør det samme på min.. hhe .. :D

Nei da.. takker masse for hjelpen så langt..

Ikke ferdig.. Faen å.. hehe... Joda må vel få sett på de dørene etterhvert.... Ikke så mye jobb på de da... Du får pusse ned motorrommet og ta det med en gang da... :) Slipper du mye jobb etterpå lissom.... Kommi noe lengere med selve bilen a??? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Skal lakkeres så snart vi er ferdig med al sveisingen .. eller rettere sakt du da jeg sitter jo bare der ser man :D

hhehe :D orker ikke mottorom nå.. hehe

Okay... Daså.. Tar vi resten av sveisinga til neste år da.... :D Neia... Har litt skallebank nå... Vaska reint for lakk å greier med tynner i stad.... hehe... Sover nok bra da.. :D Me talazt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Borabora.. er stolene er ikke mere som passer alikevell. Tar og setter in svarte dør sider så går det bra.. er svarte stoler med noen Blått og grønt og lilla i eller noe sånt no.. blir bra det.. hhhe

..::Audi A4 Avant 1.9TDI::..

..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!!

..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Borabora.. er stolene er ikke mere som passer alikevell. Tar og setter in svarte dør sider så går det bra.. er svarte stoler med noen Blått og grønt og lilla i eller noe sånt no.. blir bra det.. hhhe

Blei det ikke noe golf 3 skinn på deg el?? Var jo billig da... Eller har jeg misforstått litt....?? :rolleyes: :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider