Gå til innhold

Nå begyner jeg på mitt Prosjekt... Golf 2 G60 turbo

Ranger emnet

Kjetl0vB

Anbefalte innlegg

• Svar 170
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Sonick

Bruk vet når dere sveiser - dørene mine er som 8 tall ... det trekker seg i alle rettninger når det sveises ..

Noen som har "90" dører en plass rundt haugesund til 5 dørs ?

en god idee å lage den "nye" plate noen mm kortere så den kan strekke seg litt uten å bøye dørplata rundt.., alternativt å false en kant for så å legge plate inn.. jeg gjorde det siste¨på en dør jeg skulle kaste (for å trene) og det fungerte fint.

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sonick

Bruk vet når dere sveiser - dørene mine er som 8 tall ... det trekker seg i alle rettninger når det sveises ..

Noen som har "90" dører en plass rundt haugesund til 5 dørs ?

sveising fikser benny ;) hehe

angående fylling av hull på dørhåndtak så er ikke mine så dype (riktignok ikke golf) , så tror nok det ville fungert med kun glassfiber sparkel ;)

(optimist)

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da håper jeg på og få begynt med sveising på dørene i løpet av uken , må okså på høggern og se om jeg finner noen Ovale blinkers fra Sein 3r eller 4r eller no.. Disse skal da også sveises in i skjermene da er det snart ferdig med sveis... bare de små hullene borover siden igjen da..

..::Audi A4 Avant 1.9TDI::..

..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!!

..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kjetl0vB

Da håper jeg på og få begynt med sveising på dørene i løpet av uken , må okså på høggern og se om jeg finner noen Ovale blinkers fra Sein 3r eller 4r eller no.. Disse skal da også sveises in i skjermene da er det snart ferdig med sveis... bare de små hullene borover siden igjen da..

Blinklys kan det hende jeg har liggendes..... ;)

F.eks av nye typen A4/A3 om du skal lage helt nye hull ellers så har jeg oxo til Golf 3/4 et eller annet sted tror jeg... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bilde av dem blinklysa jeg tenkte jeg skulle bruke.

1

IMG_6627.jpg

Noen som har noen tips på hvordan jeg kan gjøre det så lenge jeg ikke har den platen dem sitter inni.. ??

Må jo bli 100% pent og så!

Blinkersene er forøverig fra ny A3

..::Audi A4 Avant 1.9TDI::..

..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!!

..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kjetl0vB

Her er bilde av dem blinklysa jeg tenkte jeg skulle bruke.

1

IMG_6627.jpg

Noen som har noen tips på hvordan jeg kan gjøre det så lenge jeg ikke har den platen dem sitter inni.. ??

Må jo bli 100% pent og så!

Blinkersene er forøverig fra ny A3

Æsj.. De var stygge... Kan ikke sveise inn noen sånne.. Ha de du har du... hehe... neida... Er pent med sånne... Men vi må vel ha de platene rundt?? Går jo sikkert an å skjære sånn hull da men de blinklysa er jo felt litt inn i plata lissom.... Blir jalla om vi ikke får tak i plate rundt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider