ghettocruiser Skrevet Juni 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2013 kjøpte meg en rimelig arbeidsbil forleden. noe må det være, for en dauere bil har jeg aldri kjørt. dama sa at ho aldri hadde hadd over 60km på bilen siste 10år kan nevne det jeg har gjort. -bytta olje og filter -tennplugger (Brisk DR15YCY-1 fra biltema) -luftfilter -gådd over alle kontakter i motorom -hadd i dyserens i bensin -gjort rein coilene -gjort rein lamdasonden dette har ikke gjort bilen noe friskere. nesten umulig å holde tritt med normal trafikk på landeveiskjøring. ufattelig irriterende å kjøre..!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar19 Skrevet September 10, 2013 Rapporter Share Skrevet September 10, 2013 Bruk alltid NGK plugger på saab! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meanbean Skrevet September 11, 2013 Rapporter Share Skrevet September 11, 2013 Tett katalysator eller en av eksos pottene tenker eg. drar ok på lave turtall men blir ikke mer effekt når turtallet går opp, og selv i fri så vil den ikke over 5000rpm. Kompis hadde dette på sin Vectra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg