ZynThraX Skrevet Juni 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2013 Hei. Har tatt en liten rundt tur innom noen bil butikker bl.a mekonomen og bilxtra for å se hva de hadde av halogen pærer. Jeg ønsker ett bedre og hvitere lys i mine frontlykter. Da jeg var innom bilxtra så jeg de hadde noen pærer som het Ring xenon max, noen som har vært borti disse? Grunne for at disse vekker min oppmerksomhet var egentlig prisen, da de var en del billigere enn osram. Men igjen var det noe med innpakkingen som virker litt jalla. Siter Audi A4 Avant B8 2.0 TDI 2008 (143hk) Tidligere hatt : Honda Accord 2.0 EXi 1992 (133hk) VW Passat 1.9 TDI 2001 (110hk) Audi A4 B6 1.9 TDI 2002 (131hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lademoen Skrevet Juni 25, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2013 (endret) Du vil nok aldri få hvitt lys fra halogenpærer. Halogenlys har fargetemperatur på litt under 3000 Kelvin (2800K om jeg ikke husker feil), men hvitt lys ligger fra 4700K og opp mot 5000K før det igjen begynner å bli blått. Noen halogenpærer har en blå «film» på utsiden av glasset, og det er nok det du må gå for om du fortsatt vil kjøre med halogenpærer. De er fortsatt langt fra «hvite», men heller ikke så gule som vanlige halogenpærer. Edit: Glødelampe 2700–3300 K Endret Juni 25, 2013 av krslae Siter Sju døgn i veka — alt som hadde blitt gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg