Super1 Skrevet Juni 26, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2013 Hei jeg lurer på om det er noen i Oslo området eller i nærområdet som låner/leier ut verksted/hall med/uten bukk lignende til mekking/ der man kan jobbe med bilen sin selv osv? Spiller ingen rolle om det er stort eller fancy osv... trenger kun plass til bilen og som er under tak. Jeg ønsker å fikse litt på bilen min selv, da jeg ikke har egen garasje som er god nok til slike arbeid. (Bytting er slitedeler osv som er mulig å gjøre selv) Har søkt litt men fant ingenting. Noen som vet noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super1 Skrevet Juni 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2013 Ingen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jägermeister Skrevet Juni 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2013 Det finnes et "gjør det selv verksted" i Kongsberg - :: Bilsenteret - Verksted Hvis du er under 25 år, kan du bli medlem av Oslo Ungdommens Motorklubb - Osloungdommens motorsenter Osloungdommens motorsenter » Bare enda et WordPress-nettsted Siter Kvalitetsdeler til de fleste bilmerker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super1 Skrevet Juni 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2013 (endret) Takker for svar! Hvilken av dem burde jeg gå for? Hva er forskjellen ? Medlem selv? Endret Juni 27, 2013 av Super1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg