Henrik Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Finnes denne software`n på kazaa ? Kjære Teknisk suport og brukerstøtte I år oppgraderte jeg fra Kjæreste 7.0 til Kone 1.0 og merket at det nye programmet straks begynte å legge opp til barn, og det tok en masse tid og brukte en masse ressurser. Dette stod det ikke noe om i produktspesifikasjonen for programmet. Etter kjøpet, installerte Kone 1.0 seg selv i alle andre programmer og dukker opp så snart jeg starter PC'en, og det overvåker alle mine aktiviteter. Gamle programmer som Pokeraften 10.3, Fylle fest 2.5 og Søndagsfotball 5.0 virker ikke mer, men får tværtimot systemet til å gå ned, når jeg åpner dem. Det er umulig å holde Kone 1.0 i bakgrunnen, mens jeg prøver å bruke noen av mine yndlingsprogrammer. Jeg overveier å gå tilbake til Kjæreste 7.0, men jeg klarer ikke engang å avinstallere Kone 1.0. Kan Dere hjelpe mig? På forhånd takk! Forvirret og Frustrert. Svar: Kjære FF. Problemet ditt er veldig vanlig, og mange klager over det samme, men det skyldes hovedsakelig en misforståelse. Det er mange menn, som oppgraderer fra Kjæreste 7.0 til Kone 1.0, fordi de tror at Kone 1.0 hovedsakelig er et nytte- og underholdningsprogram. Der tar de fleste feil.!!! Kone 1.0 er et styresystem, som er designet for å styre alt. Det er umulig å fjerne Kone 1.0 for å gå tilbake til Kjæreste 7.0, når det først er installert. Noen har prøvd å installere Kjæreste 8.0 eller Kone 2.0, men de endte med å få flere problemer, enn de hadde med Kone 1.0. Vi anbefaler, at du beholder Kone 1.0 og får det beste ut av situasjonen. Du kan evt. lese hele kapittel 6 i manualen "Almindelige Program Feil". Systemet vil kjøre perfekt, så lenge du tar hele ansvaret for alle Almindelige Program Feil, uansett hva de skyldes. Det beste du kan gjøre er straks å skrive: ?UNNSKYLD før problemløsning. I ! alle tilfeller må du unngå å bruke Escape-tasten, for du vil allikevel være nødt til å bruke kommandoen: ?UNNSKYLD, for at styresystemet skal gå tilbake til normal. Kone 1.0 er et flott program, men det krever en høy grad av vedlikehold. Du kan overveie å kjøpe mer software for å forbedre yteevnen. Vi anbefaler Blomster 2.1, Sjokolade 5.0 eller i ekstreme tilfeller softwarepakken Pels 2000. Men du må under ingen omstendigheter installere Veninde i Mini Skjørt 3.3. Dette programmet støttes ikke av Kone 1.0 og vil sannsynligvis få PC'en din til å bli helt død. Med vennlig hilsen Teknisk suport og brukerstøtte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 hehehe... så bra! :D :roll: Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 hehehe.. ja den der var bra!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exylon Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 :D :D Hehe.. Den var bra ja... Nå er det kanskje fler som tenker seg om 2 ganger før de begynner å oppgradere kjæreste 7.0 til Kone 1.0...... :D :D Siter http://www1.garaget.org/archive/125/124048/162317/162317-1549970.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Hehe, genial! :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 kjæreste 2.0 funker fint nok for meg. Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 tror vel de fleste her inne fortsatt kjører på kjæreste v *.* eller er det mange med kone1.0? Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 ROFL Lurer på hva dama sier når hu leser den. :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Hohohohooo... Jeg kjører fåreløpig kjæreste 0.4b .. :P Akkurat oppgradert fra 0.3.... bin: du har akkurat oppgradert fra 1.11 til 2.0, ikkesant? åssen er det? hmmm.. jaja... den var kul ihvertfall... Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DenimblåTT Skrevet Oktober 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2002 Bytter for tiden mellom Singel v6.5 og Kjæreste v7.0...Kone v1.0 tørr jeg ikke tenke på å installere engang... Siter mvh Christian TT Concept http://www.uber.no http://www.ferrita.no http://www.jorgenrud.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg