Gå til innhold

Trenger hjelp til valg av hjulnav bak - Audi a6

Ranger emnet

vegard19

Anbefalte innlegg

Hei driver å leiter etter nytt hjulnav Bak.

Har funnet et her : RADNABE RADLAGER HINTEN LINKS / RECHTS AUDI A6 4A C4 AVANT KOMBI AB BJ 04/97 | eBay

Men når jeg ser på : www.bildeler.no

Så er di ikke like i hele tatt på bildet. Men i følge ebay så skal dette passe til min type bilen uten quattro som jeg da ikke har.

Noen som vet hva som er riktig?

Mvh. vegard

Bmw 316 (e36) R.I.P

Bmw 320 (e36) Solgt

Nissan Primera (p11) Solgt

Audi 2.6 (a6) 95 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :) men prøver egentlig å unngå å betale altfor mye av deler som jeg handler inn. så derfor lurer jeg på den fra ebay passer.

Delen du ser etter har delenummer 4A0501653C. Kan selge deg en ny OEM for 1300kr (må bestilles og det tar noe tid).
Endret av vegard19

Bmw 316 (e36) R.I.P

Bmw 320 (e36) Solgt

Audi 2.6 (a6) 95 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bare lager koster 25€:Radlager hinten AUDI 80 A4 (8D,B5) 100+A6 (44+4A,C4) Cabriolet Coupe,

her er med akslingen(nav) koster 49€:Achszapfen Achsschenkel + Radlager hinten AUDI 80 90 100 200 A4 A6 Ca

Har bestilt herfra mange ganger også hjullager,velger du den dyre frakten slipper du og betale fortollingsgebyr koster 80kr mer enn standard frakt meiner det var 32€ for den dyre raske frakten.

Har tatt 5-7dager når eg har bestilt.

Endret av rainman

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar rainman. Men hva er den fra ebay jeg la ut beregna for da?? blir helt forvirra her jeg.

Er jo ikke likt noe av dette her..

Så lurer på hvorfor det er så forskjell på alle di hjulnavene.. Og hva som passer bilen min så jeg ikke kjøper feil?

Den linken du la ut er vel spindel?

Grunnen til at jeg må ha nytt hjulnav er fordi den gjengene i det ene hullet der bolten skal sitte er ødelagt.

Endret av vegard19

Bmw 316 (e36) R.I.P

Bmw 320 (e36) Solgt

Audi 2.6 (a6) 95 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den på eBay passer til A6 f.o.m. 1997, det står jo der - aus Baujahr 04/1997.

Den delen som rainman viser til er ikke et hjulnav.

http://www.bildeler.no/?Bilmerke=1&Bilmodell=45&Arsmodell=1995&R_Time=210453&Drivstoff=B&Motorkode=ABC&Karosseri=720&Forside=&Vareklasse=4&Varegruppe=119

Endret av Jägermeister
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bmw 316 (e36) R.I.P

Bmw 320 (e36) Solgt

Audi 2.6 (a6) 95 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den linken du la ut er til hjulagersett er ikke det jeg trenger :P hehe.. Er hjulnav jeg må ha. Derfor lurer jeg på den fra ebay jeg la ut link til passer?

Sånn går det når jeg kun leser 2,5 ord før jeg svarer :)

Bilforumet.no
Super Moderator

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider